05 srpna 2011

Když se dráždí kobra bosou nohou...

Dneska mají papouši rozdělené pobyty, na Ferdáska vyšel venkovní a na Oskara domácí. Udělal si malý výlet do kuchyně, ovšem tady se o něj začali zajímat ihned Mates i Baldrick s Jutýskem....


I když to vypadalo, že je Oskar poštípe všechny, neudělal jim, na rozdíl od nás nic. Prostě si s nimi zřejmě rozumí víc....

6 komentářů:

  1. Nádherné zvířecí fotky. Člověk by někdy neřekl, že to vše jde dohromady a helemese, všechno jde, když se chce.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Víš ty co? Oni se dokážou dohodnout mezi sebou spolu líp než mi lidi

    OdpovědětVymazat
  3. To si myslím, že se jo. Určitě líp než já s manželem. Někdy si říkám, že jsme snad naprosto odlišné "živočišné" druhy.   

    OdpovědětVymazat
  4. , ,tak to znám....u nás je to samé

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle mi po neúspěšném dnu ze všech stran, fakt dostalo! Kočka a pták vedle sebe a k tomu ještě pes? Ten váš zvěřinec je fakt báječný. Mít tuhle zvířenu, musel by být člověk furt tak radostný jako jsi ty!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....