20 června 2011

Než jsme svlíkli srst z Bobeše....

....vyrazili jsme na procházku do lesa, kde to velký Bobeš ještě nezná. Jo takhle Jižní Čechy, tam to má prošmejděný ale Střední Čechy? Tak tady to ještě nezná, takže celou cestu nezvednul čumáček od země a šmejdil všude kde se dalo....
A jelikož je vrcholná sezóna kdy kvetou traviny a foukal dost silný vítr, tak se kolem nás chvilkami vlnilo moře stříbrných, fialových nebo namodralých klásků různých travin. A při cestě zpět jsme potkali zase tu velkou rodinu divočáků, která tady momentálně prochází po lese. Nevím kdo byl s toho setkání víc konsternovaný, jestli my s Bobešem nebo ta bachyně s mladými. A ukázalo se, že ještě nemám ty správné fotoinstinkty, protože ač jsem měla foťák připravený, to nakopnutí k fotce se prostě nedostavilo, což mne hodně mrzí. Než jsem udělala ty dva kroky zpět, už jsem jen viděla mizící ocásky v houští....



vítr



vítr
vítr
vítr
vítr
vítr



vítr

1 komentář:

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....