20 června 2011

Máte chuť?....

Ač v květnu i zde mrzlo, a bylo i málo včel,
přesto mám na třešních pár krásných kousků.
A po lese je spoustu voňavých keříčků jahůdek....tak dobrou chuť!


máte chuť
máte chuť
máte chuť
máte chuť
máte chuť

5 komentářů:

  1. [1]: No a jsou krásně slaďounké, jak jahůdky tak třešně

    OdpovědětVymazat
  2. miluju jahody,třešně ani tak nemusím,doma jsme měli hodně stromů a jak jsem se podívala do první a byl tam červ,tak bylo po chuti!A zůstalo to do dnes i když teď už červi nejsou

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Já mám třešně spojené ze začátkem léta, protože můj otec má 12tého narozeniny a 18tého svátek. Tak se to vždy slavilo se známými u nás na chalupě a my jako děcka jsme vždycky právě v třešňovce na stromech sledovali kdo právě dorazil. Nakonec byl strom obsypaný stejně námi dětmi jak třešněmi.To se mi každý rok vrací když jsou tyto dva datrumy v kalendáři .

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsme se vrátily od zvěrolékařky,u ní je pejsek jak svatoušek,teď zase lépe vidí!!!A můj táta měl 14.6.narozeniny,bohužel se jich nedožil.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....