14 června 2011

Momentky z výstavy...

To že se dandící umí smát jsem zjistila v okamžiku, kdy jsem se s nimi setkala poprvé. A to byla Bobešova máma. Pak přibyl další smějící se dandík, Bobešův táta, pak když jsem chodila s Bobešem na úpravu do Prahy tak tam byly hned dvě culící se holky, no tedy spíš už dandičí dámy, a náš Bobeš rozdává úsměvy na potkání. Mě osobně se to za celé tři roky nepodařilo vyfotit, až teď v neděli pořadatelce z výstavy. I když při tom vypadá strašidelně a někdo by si mohl myslet že ho chce přinejmenším roztrhat na cucky. Ale věřte mi, to jen dává najevo svou radost a přízeň všem, kdo ho chválí......
Většina lidí která šla okolo nás, nebyla širokého úsměvu ušetřena, a někteří z nich se tak smáli, že málem upadli .

13 komentářů:

  1. Krásné momentky a je vidět, že byl Bobeš na výstavě v dobrém rozmaru.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak nádherný "upírek", takový pejskový úsměv jsem nikdy neviděla. Náádhera, hned bych ho za něj pomačkala. Pejsci a děti mě mají rádi, pejska mít v paneláku nemohu (máme aspoň anduláčka), děti mám v práci - ale bohužel tyhle moc k úsměvu nejsou -:(. Nicméně pro ně děláme možné i nemožné a také se občas umějí krásně usmát. - :))

    OdpovědětVymazat
  3. Naše čivava se taky takhle "culí"

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:To on je na každé výstavě, všude se na každého kdo se u něj zastaví takhle culí.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, Bobeš je správňák!!!! a miláček :) Je osvěžující vidět také trochu jiné fotky, než výstavní pózy. Moje holky se smějí, jen když lítají na volno - tohle je boží!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Však tam budil zaslouženou pozornost a nikdo jeho "úsměvu" nebyl ušetřen. A jsem ráda že ho konečně takhle mám vyfocenýho, na mě se směje jen ráno když se vzbudí a hupsne na mě abych se vzbudila taky. Takže vlastně se na mě smějě velice škodolibě .

    OdpovědětVymazat
  7. Povedené fotky. Jedna moje kamarádka tady má taky smějícího psa.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No tady v opičích horách jsme prostě hodně pozadu. A dalo by se říct, že nejen v tom kdy co kvete , !

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, škoda, že se naše chlupatina taky tak nezubí, ta se zubí jenom když vrčí a to nic moc

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Oni se zubí jen někteří psi, jak podle ohlasů zjišťuji. A co máš za chlupatinu?

    OdpovědětVymazat
  11. To je tedy úsměv! Někde jsem slyšela, že tohle vyceňování zubů znamená něco jako - "jsem tvůj přítel, neublížím ti" - a vyceňují se zuby jako odhalení zbraně - a proto jsou nám prý i sympatičtí lidé, kteří se usmívají

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: I když to může být trochu zavádějící, párkrát jsem se setkala z lidmi u nichž byl úsměv naopak projevem nepřátelství...ale v Bobešově případě je to ta první varianta a ještě k tomu přidej -"mám tě rád"....

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou náádherné fotky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....