07 června 2011

Moje kamenné srdce a jiné....


Mám dvě srdce, svoje, které stále touží milovat a být milované. Mám kamenný potok a v něm i srdce kamenné. A některým lidem včetně mojí dcery se zdá že i to moje je kamenné, když někdy prostě netruchlím tak jak by si představovali. Ale to je jen obrana, jinak bych to svoje vlastní už měla dávno roztrhané na cáry...


Kamenný potok
Kamenné srdce


Mám kamennou lasturu a lastury v kameni....
Kamenné věci
Kamenné věci
Kamenné věci
Mám zkamenělý oběd - vepřovou panenku....
Kamenné věci
Mám jen jednu chybu, že já sama neumím být z kamene a tak mne život hodně omlátil o kameny, které mi osud přivalil do cesty....

3 komentáře:

  1. Kamenné srdce je náádherné. Líbí se mi Tvé detaily i fotky kamenů, Jenda má kamínky taky rád.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou opravdu úžasné, já takové obry nemám Srdíčko nádhera, a ta panenka, to je krápník?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: to nevím, našla jsem ho tady někde už ani nevím kde....je to dost zvláštní, protože je tu všude opuka....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....