07 června 2011

Dlouho jsem se neukázal, tak to musím napravit...

Nebude to dlouho trvat a bude mi půl roku. Už jsem vyrostl natolik, že si všude vyskočím, i do paniččina nového a dost vysokého pelíšku. Ale tam to stále ještě ve většině případů beru přes noční stolek. Holt zvyk je železná košile.....
A začínám vypadat jak Bobešovo a Matyldino štěně, alespoň to říká spoustu lidí, kteří mne vidí přes plot jak běhám s Bobešem okolo a štěkáme na ně. Ale taky se peru i když jen tak z legrace s Jutýskem. I když zatím on je pořád větší jak já a asi to tak zůstane napořád. Někdy ho tahám po zemi za chlupy já, jindy sevře mne on v pevném objetí a nemůžu nic dělat. Ale jinak jsme pořád i když to může znít divně velcí kamarádi...
Všechny zdraví Mates.

7 komentářů:

  1. No do takového krásného "nového" pelíšku bych si vyskočila s těmi zvířátky hned taky. Panička by mohla jít třeba .... na vycházku.   Miluji zvířátka a ony mne, jen v paneláku v Praze je nechci trápit uzavřené celý den bez možnosti pohybu venku. Ale máme anduláčka, je s ním také sranda.

    OdpovědětVymazat
  2. Víš jak jsem na něj dlouho čekala? Objednávali jsme ho 18.12.10. měl být nejdřív k vánocům, pak se nějak pořád protahovalo dodání,a k vánocům jsem dostala foťák. Pak jsem musela změnit dodavatele až nakonec dorazil týden po mých 50tých narozeninách ke kterým byl brán jako hlavní dárek.Na konci února....

    OdpovědětVymazat
  3. Naše čivava taky řádí s kočkou.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Čekala jsem na ten pelíšek, Matesa mám od března . Jako náhradu za Mátu, která nám umřela v únoru....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já se jen obávám,že kdyby řádila s tím naším maiňákem, tak by jí zaválcoval do země , a to ještě nepatří mezi ty největší, už se mu nějak nechce růst, což nese těžce dcera který patří, strašně dlouho si ho přála a teď má sice mainskou ale malou

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....