05 června 2011

Malé poohlédnutí zpět...


Dnes, když jsem seděla a chvíli odpočívala v novém místě k rozjímání, jsem se rozhlížela po zahradě a přišla jsem na jedno, nemám ráda místo mého nynějšího bydliště, ale mám ráda svou zahradu. Postupně jsem zakládala různé záhonky, pak i zelinářskou část, nejen ozdobnou, abych se ve finále vrátila pouze k té ozdobné. A i ta se měnila a rostla. Samozřejmě zahradní architekt by asi zešedivěl, a i já teď vím, že se ledacos dalo udělat lépe a jinak nicméně jsem spokojená. Na to, že vlastně všechno si dělám sama, ostatní členové rodiny pomáhají sporadicky si myslím, že to i nevypadá špatně. A tak jsem sedla ke starým dobrým fotoalbům a našla si fotky některých důležitých bodů mé zahrady abych je mohla porovnat s tím jak vypadají dnes. Potom jsem vzala foťák a zkusila najít místa z kterých byly pořízeny původní snímky a zdokumentovala dnešní stav. A tak se pokusím o srovnání....


Omlouvám se za staré fotografie, nejsou za a) moc kvalitní a za b) stále není v provozu scaner, tudíž opět přišel na řadu foťák. Nicméně rozdíl včera - dnes je i tak dost markantní......










retro



































2 komentáře:

  1. Výborný nápad! Občas neškodí se trochu ohlédnout, bývá to i příležitost, jak se pochválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Myslím, že je to hodně znatelný posun v čase. Tedy kromě té kůlny a fasády na domě. Ale nějak to prostě pořád nevychází z peniažkami...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....