05 června 2011

...a pokračujeme ve vzpomínání...

Takže to byla doba krátce po nastěhování, tedy před 20ti lety.
Kristapána, to je fofr jak to uteklo!!!!
Další jsou focené postupem doby.....


retro


























Retro

































Jak je vidět, tak některé věci se za těch dvacet let nezměnily, jako třeba naše nebo sousedovic kůlna. Jiné jako třeba fasáda domu druhého souseda ano. A ten sloup z bílou růžičkou mnohokvětou je starý strom, po kterém jí nechávám pnout, protože i když uschl, ještě poslouží i jinému účelu.....

retro


retro


retro
retro
Takže najdete snad i pár rozdílů!!!!



















6 komentářů:

  1. Jo, rozdíly 20let jsou vidět a nejen na tvých krásných fotkách. Ale říká se, že nám stárnou děti, my že zůstáváme stále mladé, nevím, nevím..., já se snažím zrcadlu radši už hodně dlouho vyhýbat. - :)))

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No to já taky , když se ráno podívám do zrcadla(bez brýlí) říkám si ještě to není tak špatný, ale když si nandám brýle tak se leknu . No a s těmi dětmi? Tak ten chlapeček co s ním spadla ta houpačka má 26 a skoro dva metry a ta dívčinka 29...

    OdpovědětVymazat
  3. Z tohoto a i předchozího článečku dýchá nostalgie. Chápu, že nemáš ráda místo, kde žiješ, protože tvé kořeny jsou v Praze, ale miluješ zahradu. Místo k žití ber pozitivně - máš klid, který bys v Praze neměla, vyjdeš z domu a jsi v přírodě, jste ve svém. Já vím, že bys dokázala vyjmenovat spoustu negativ.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já vím, to mě prostě tak nějak přepadla chandra. Ale musím se smířit s tím jaký je staus quo věci.... no a pokrok je znát i na kvalitě fotek

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Díky....to vždycky potěší, a doufám, že se budemsetkávat častěji než jen v jednom komentáři.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....