22 května 2011

Nastává čas rododendronů a azalek...

Pomalu končící květen začíná být časem kvetení rododendronů a azalek. Jejich ohromné množství květů a někdy až neskutečná barevnost a rozmanitost jejich květů je řadí mezi jedny z favoritů na květ měsíce. Mám dojem že další komentáře netřeba, fotografie mluví samy za sebe......


dtto
dtto

dtto
dtto
rododendron
dtto
dtto
dtto
Všem kteří mají tu možnost doporučuji návštěvu Průhonického parku, právě tam tito vysokohorští krasavci kvetou, a myslím že návštěva této rozsáhlé sbírky patří k nezapomenutelným zážitkům......

5 komentářů:

  1. Je to nádhera. Průhonice patřily rok co rok k mým cílům, ted' už jsem tam pár let nebyla a ani letos mi to nevyjde, škoda. Tak jsem se pokochala tvými krásnými fotkami a den je hned veselejší a barevnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Do Průhonického parku se těším už 15 let...a nic...

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Já to nestihla ani když jsem ještě bydlela v Praze, natož teď

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....