17 května 2011

Letos potřetí na předváděcím molu....

A teď konečně proč jsme vlastně v Praze. Byly k tomu dva důvody, jeden veselý a druhý bohužel smutný. Ten první znamenal třetí mojí letošní výstavu na kterou se panička těšila i netěšila. Bála se že už jsem dost přerostlý a navíc mám od února vytrimovaný krk, který mně ne a ne zarůst tak, aby přechod nebyl až tak vidět. Jak panička prohlásila, vypadal jsem jak pes doktora Frankensteina, jiná hlavička našitá k jinému tělíčku. Čímž mě tedy dost urazila.....
A jako vždycky, když mne podceňuje, dostanu titul. Tentokrát jsem byl sice sám ve třídě, protože bráška Bred nastoupil už v šampionech, jenže mu to nebylo moc platné, protože šel ve třídě proti našemu tátovi a na toho jak známo nemá. A já šel s tátou o CACIB a taky jsem na něj neměl. A při rozstřelu s bráchou jsem mu nedal šanci.


výstava
Také se na té výstavě předvedlo poprvé i pár štěňat, které měla svojí výstavní premiéru. byl to malý Kuba jinak vlastním jménem Danchester's Fame n'Fortune na Růžku. Trochu jak název nějakého prince kombinovaný jménem hospody. Je to kluk úžasná, a navíc mu to velice dobře ťape. A pak tam byly sestřičky z Minic, Annica a Aurelie, a s Annicou šla moje panička, protože jim vybouchlo vlastní vodění. Ale šlo jim to docela dobře a Annica dostala V2. Ale to je teprve začátek bude to pěkná a šikovná holka, která až se naučí pořádně chodit a stát bude hodně úspěšná. A Aurelie ? To je prostě celý táta Dezzík, jak kukučem tak i barvou a jeho zvláštní mourovatostí. A stejná šikulka v kruhu, i když to je i práce její paničky Blanky. Aurelie je ten krásný dandíček dole v rohu na fotce. Já jsem na jednom stole s tátou, a v horním rohu je Kuba s pánečkem.
výstava
Tady jsou jak táta s bráškou Bredem, tak táta v rozstřelu s Elfem ze Zvičínské stráně a ještě k nim patřila Ultima Zoji, kde se rozhodovalo kdo dostane BOB. Tentokrát táta nevyhrál, dostal toto ocenění Elf.
výstava
A tady jsou holky z Minic Annica a Aurelia a já jak si vykračuji s paničkou. A ten fešák na velkém obrázku je můj táta Colorado, jinak Velkej Bobeš.....

No a ten hodně smutný druhý důvod byl, že pánečkovi umřela jeho maminka a tak byl i pohřeb. Přijeli i Lucka s Ondrou a všichni byli moc, moc smutní. Já měl svojí maminku na chatě před výstavou, panička ji trimovala a tak tu byla zase přes noc. A taky bych asi byl smutný, kdyby umřela. Zůstal jsem na chatě sám a měl jsem ohromnou radost že se mi všichni zase vrátili zpátky.

MVP Letňany, V1, CAC, res.CACIB, rozhodčí p. Olga Dolejšová, ČR

10 komentářů:

  1. Dandíci jsou opravdu nádherní, jsou jako plyšové hračky.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace malému Bobešovi - jsi pašák!!! - a velké poděkování paničce za předvedení Annicy, taky profík!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. worlddandie18/5/11 10:01

    [1To říká i moje mamča a říkala to i druhá babča, obě mají doma fotku a kdyžněkdo přišel na návštěvu tak se jich ptal jesli to je živé nebo nějaký plyšák.....

    OdpovědětVymazat
  4. worlddandie18/5/11 10:02

    [2]: No tak, vždyť se po té chvále budu červenat,vždyť proč bych ti nepomohla, můžeš mi říct?

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k ceně. Cena Elf zní kouzelně a vzbuzuje jisté asociace

    OdpovědětVymazat
  6. worlddandie18/5/11 15:42

    [5]: Viď, zní to krásně, a to maminka se jmenuje Bazalka, další pejsek Badyán, fenečka ale ta umřela malá Cesmína...Jinak děkuji za gratulaci a ten Kubík, tak to je zrovna seveřan. Z Finska....

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou nádherní, náádherní, náádhernííí. Já si nemůžu pomoct.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To nejsi sama komu se dandíci líbí. Když zajdeš na začátek, zjistíš o něco víc o těhle krasavcích. Jsou to osobnosti a miláčci....

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci taky takovej bloooog

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak si pořiď dandíka .... Jsem ráda, že se ti líbí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....