30 dubna 2011

Vaše květina měsíce - Tulipán....

Dneškem končí váš dobrovolný výběr květiny měsíce, která se vám,
hlasujícím nejvíce líbila v měsíci dubnu. Nejvíc hlasů dostal
tulipán, a tak pro Šárku a pro ty z vás,
komu se také tolik líbí tulipány,
několik jejich obrázků.....


Tulipán
Tulipán
Tulipán

5 komentářů:

  1. Jsou krásné, i když já jsem  pro tulipány nehlasovala

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A pro co jsi hlasovala smím - li se ptát?

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, jsou krásné a jejich vůni cítím až sem.. Ten uprostřed na prvním obrázku je dokonalý, úžasný a přesně i takovou barvu mám asi nejradši, ale i ostatní jsou překrásné!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to jsem ráda, že jsem se ti trefila do vkusu.....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Mám ráda tulipány, vlastně nejen je...a protože mi je nikdo nenosí, tak se kochám alespon tady.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....