04 dubna 2011

Která je nejlepší?

Zase jednou mi udělali v rádiu radost, zahráli tam písničku od skupiny NAZARETH, LOVE HURST v úpravě pro televizní seriál SCARLET. Tahle úprava se smyčci a orchestrem jistě rve uši zarytým rockerům, ale mně se líbí. Jde o to, že kdysi jsme tyhle písničky, ploužáky či tance oplodňováky nebo také krbovky(to že se při nich u krbu dá dobře dělat i něco jiného než jen popíjet víno a dívat se do plamenů, tedy když je s kým), jak jsme je také nazývali a v určitém životním období milovali. A tak mne napadlo, trochu zavzpomínat a zjistit, komu se která z těchto písniček také tak líbila. Já vím, že těch ploužáků je nespočet a všechny nelze vyjmenovat, ale mne napadly tyto....
Některé písničky mají dva interprety, a každý má svůj specifický způsob, kterým se té písničky zhostil. Starší určitě vědí o které písničky jde a mladší ať zapátrají na netu, možná zjistí že se jim ty písničky i zalíbí. Svoje hlasy můžete dávat i přes komentář:-).Kliknutím na název se otevře příslušné video.
A pro ty, kdo mají rádi v hudbě i humor, švih a nápad ještě jedno video, momentálně asi nejoblíbenější české hudební partičky.....

3 komentáře:

  1. Hlas jsem dala Perfect Day, ale mimo to se mi také moc líbí Hallelujah od Cohena. Výběr je to opravdu moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já je miluju všechny, ale vrchol u mně je Samba pa ti a Love Hurst. Už proto, že je mám spojený s  mojí velkou životní láskou, byť jí pak uchvátila jiná . Jo a ten Perfect day, prostě nemůžu říct u těch ostatních tahle nebo tahle,všechny jsou špičkový. Dík za hlas

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nechceš se spřátelit ? (piš prosím na můj blog) :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....