05 prosince 2010

Zmrzlá procházka.....

Sníh dokáže hodně změnit notoricky známá místa, krajina dostane
zcela jiný rozměr. A tak jsme po delší pauze opět vyrazili ven. Já byl navlečen do oteplováků, ostatně jako každou zimu, když začne sněžit a mrznout, panička nasadila zimní bundu, čepici a rukavice a šli jsme. Báča má ohromnou výhodu, že má vysoký nohy a tak se mu v neprošlapaným sněhu běhá jako nic. Já se prohrabávám s obtížema a tak to nemám moc rád. A tak si hledám alespoň tu sebemenší vyšlapanou cestičku, aby se mi lépe běhalo. A ještě se mi navíc dělají na pacičkách šeredný sněhový koule a bambule a pak když mrzne, jako dneska, tak mě to bolí a špatně se mi jde. Panička mi je sice trošku obere, ale za chvíli jsou tam zas. Je to nespravedlivý, že Bak takový problémy nemá...
A tak jsme procházku radikálně zkrátili, jen jsme se zašli podívat na chatařský betlém, který mají každý rok postavený u restaurace Nad hrází.









2 komentáře:

  1. Krásné zimní fotky, moc vám to sluší. Ráda se dívám na zimní obrázky, ale jinak zimu moc nemusím, jsem zmrzlý človíček.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo tak to jsme dvě, já zimu nemusím ze zásady, ve městě to totiž byl vždycky hnus fialovej a ne bílá zima

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....