15 srpna 2010

Krásky stínu....i když jsou na jižní terase :-)

Fuchsie....oblíbené truhlíkovky a hrnkovky našich prababiček a babiček. Nejrozmanitější barevné variace, tvary květů i barvy listů. Jednoduché drobné kvítky i obří plné květy. Nenáročnost v pěstování a co je hlavní obrovská paráda všude tam kde se vysadí. Jen je třeba zajistit na slunečných místech bohatou zálivku a hnojení, a pak se odmění obrovskou násadou květů celé léto.
Mě se tedy bohužel letos až tak nevede, ale to je dáno počasím, které vládlo v květnu a začátkem června. Osobně jsem těmto květinám propadla už před dlouhou dobou a i když jim někdy spílám, pořád si kupuji další a další.
Dnes je možné si vybírat z již více než tisíce odrůd, a nové stále přicházejí na trh. Někdy se až nechce věřit, že jedna rostlina může mít tolik variet.


Takhle mi kvetly loňské léto








A ještě dva obrázky z loňského roku, kdy se fuchsiím dařilo o něco lépe......







Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....