20 října 2021

Černobíle ....

 


.... jako malá odbočka od barev. Ty budou
za chvíli tak jako tak pasé a vládu přeberou odstíny hnědé, béžové a jen občas zelené z jehličnanů. Další barvy nám nabídne zase až jaro v explozi květů cibulovin. A propo jaro.... Četla jsem, v předpovědi meteoroložky že by mělo přijít tentokrát mnohem dřív. A že zima by měla být nadprůměrně teplá. Tak já osobně bych to brala, ale příroda by z toho asi neměla radost ....


Je známé, že čb obzvlášť sluší veškerému chmýření




Ovšem i květům občas jde k pleti






U téhle fotky jsem se dlouho zamýšlela co k ní napsat. Co na ní je. ˇ
Ztracený štít křižáckého bojovníka ? Odraz kříže nad vodou? Nechám to na vás, co kdo v ní najde....


Poslední tři fotky jste tu mohli před nedávnou dobou vidět v barevném provedení






29 komentářů:

  1. Černobílé fotografie mají své kouzlo a je to hezké odbočení od barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera to šlo, bylo krásně sluníčko, dneska už je venku ten echt podzim. Zatažený a upršený....

      Vymazat
  2. Černobílé fotografie mám ráda,dříve se jinak nefotilo a doma jich mám po tatínkovi hodně.
    Tvoje fotografie jsou nádherné.Na jaro se těším hlavně z důvodu,že syn se vrátí do svého domu a my si dáme zase byt do původního stavu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti fakt nedivím, že se tak těšíš. Ono člověk sice má dítka rád, ale když jsou trochu dál ;-)

      Vymazat
  3. Vendy, černobílá fotografie má něco do sebe. Vyniknou detaily, které si na té barevné mnohdy neuvědomíme. Povedly se ti náramně.👍👍
    A to jaro? Mně by vyhovovalo počasí, jak panuje ve Středozemí, nemusela bych stěhovat kytky. 🤣😂
    Nechápu, proč ten praotec Čech zakopl zrovna o Říp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy musím pochválit snímky, klidně bych si některé z nich dala na stěnu. Alenko a s tebou souhlasím, že to praotec Čech měl zabrat od Dubrovníku, přes Slovinsko až k Drážďanům
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tak s tím bych souhlasila taky ! :D :D

      Vymazat
    3. Co se týče počasí, jar a zim, taky bych to tak brala, i mě vadí to tahání kytek na půdu a z půdy... furt lepší ale zakopnutí o Říp než třeba o Ural! :D :D

      Vymazat
  4. Líbí se mi ty listy růže

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné. Když vezmeš květině barvu, neztratí svůj půvab. Velmi se mi líbí 6.fotla odspodu. Tu bych klidně mohla mít na zdi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale některým věcem to přímo sluší....

      Vymazat
  6. Moc krásné fotky!
    Vendy, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. No na pohodu moc asi nebude, je zataženo a dalo se do pořádného lijáku....

      Vymazat
  7. Předpovědím nevěřím od té doby, co mi kdysi kolega v práci říkal, že jeho ptáci žerou jako o život a že bude drsná a dlouhá zima. Místo toho to byla zima nejteplejší asi za sto let :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na tom spíš pobavilo to, že se tahle předpověď objevila dva dny po krachu Bohemia energy! A že bylo psáno v titulku " Dobrá zpráva pro ty kdo přišli o dodavatele energií a bojí se zdražování, zima bude krátká a nadprůměrně teplá!" To mě opravdu pobavilo. Není to tak dlouho, co se psalo že zima bude brzká a nezvykle studená..... takže už i předpověď počasí se dělá na míru politické situaci?

      Vymazat
  8. Na černobílé vyniknou zas jine věci, takže dobré..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyniknou i zaniknou :D. Takže i pomůže ;-)

      Vymazat
  9. Moc pěkné foto. Určitě bych si také z té černobílé plejády vybrala něco na zarámování. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už zas budu muset udělat novou virtuální výstavu, nějak jsem na to přes léto flákala. Co se týče touhy něco mít není problém....

      Vymazat
  10. Vendy, moc krásné. Mám ráda černobílé fotky. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  11. Černobílá fotka má prostě svoje! Ty Tvoje jsou moc krásné. Na stěně, vhodně umístěná černobílá fotografie,je působivou dekorací.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, teď si zrovna rozmýšlím kam si dám ty fotky co jsem si nechala tisknout na tu výlohovou výstavu. Mám to půl na půl. Půl barevné a půl čb.

      Vymazat
  12. I černobílé mají své kouzlo....

    OdpovědětVymazat
  13. Černobíle a s bokehem, to je tedy vyšší škola fotografování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče bokehu, ten je i v barevné fotografii, jen někdy v čb provedení vynikne víc. A hlavně to je na objektivu a na nastavení foťáku co se zrovna člověku povede. Starosklíčka ho umí o něco líp ;-)

      Vymazat
  14. Také to má něco do sebe. Ale už jsem odvykla, i když v mém mládí to bylo úplně normální.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....