27 března 2021

Nějak jsem si ....

 


.... to trochu zakřikla. Původně sluníčkové ráno
se nám nějak zatáhlo, a na obloze zas převažuje šedá barva. Alespoň že je teplo. Snad nebude pršet, má přijet dcera s Bobulí tak buď vyrazíme na procházku, nebo budu rozvážet mulč na nové záhony. Bobule strašně ráda něco pořád hrabe, nosí a vůbec pomáhá na zahradě. 
Jen když tak koukám na posledních šest let ve fotkách, budu muset evidentně změnit téma. Protože de facto na nich dobré dva měsíce není nic jiného než krokusy, sněženky, bledule, talovíny a jiné jarní brzké květy ....


No jo, ale kdo by odolal ....












28 komentářů:

  1. Sněženky už u nás budou odkvetat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě rozkvétají, až na jeden trs, docela pozdě. A to mi ještě jeden trs teprve leze ze země.

      Vymazat
  2. Zachovej, KOČKO, klid a téma. Dík. Jřina z N.
    kde se jinde potěšit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se tím těším, ale nevím jak moc to leze na nervy ostatním koukat se rok co rok na stejný kytky :D

      Vymazat
  3. Jen by už konečně mohli zrušit tu okresní uzávěru, abychom mohli vytáhnout paty a trochu si jara užít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já potřebuju jet na chatu, už jsme tam nebyli zas půl roku, nikdy nevím co mě tam po zimě čeká, jenže nejde to ani přes okresy, ale i kvůli testování které probíhá ve firmě v pondělí. A já se vždycky vracím do práce v pondělí, protože odjet můžu až v sobotu ráno. Asi si budu muset koupit test, a otestovat se sama. Anebo doufat, že nás brzy naočkují. To snad tohle nařízení půjde mimo mě....

      Vymazat
  4. Ty jarní postřehy a kytičky se nikdy neokoukají. Máš pěkné fotky. Úplně vidím vnučku, jak ti pomáhá. Pro mne už jsou tyto chvíle minulostí. Ale s tou mladší vnučkou (12) se dělíme o zahradní zkušenosti. ona pěstuje u rodičů také ledacos a dává mi i semínka kytiček a nebo sazeničky. Loni jsem dostala sazeničku tyčkového rajčete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nakonec se pomáhání nekonalo, protože začalo opravdu pršet...

      Vymazat
  5. Te´d jsem si všimla, že jsem podle blogu napsala komentář ve 12:05 a ono je už 13:05 nebo už 13:06 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to teď po přechodu na letní čas zase srovná!

      Vymazat
  6. Za mě dnes vede č.6 - ta první solitérní sněženka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky s ní bylo nejvíc práce! Pokaždý když už jsem měla zaostřeno a nakomponováno, zafoukal vítr. Takže cvak a rozmazáno. Takže znovu cvak a rozmazáno. Fotila jsem jí napětkrát....

      Vymazat
  7. Jarní kytičky jsou krásné a fotogenické.
    Je dobře, že máš na zahradě malou pomocnici, jen ať se učí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona pomáhá hlavně doma. Minule rozvážela s tátou mulč. Má své malé kolečko a tak musel táta naložit nejdřív jí a pak sobě.... :D

      Vymazat
  8. Vendy, krásné fotky, které k jaru určitě patří. 👍🌺👍
    U nás dopoledne několikrát pršelo a pak vylézalo sluníčko, které se občas skrylo za mraky. Vichr je hnal po obloze. Měla jsem v plánu vyrazit někam na volnější prostranství, abych do výzvy u Dáši nacvakala západ slunce. Před chvíli se setmělo, tůje se ohýbají a začíná pršet. Takže nikam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se téhle výzvy nezúčastním, protože jsem zatím nic na obloze nenachytala. Tady je buď jednolitá šeď, nebo modř. Západ nestíhám. Jsem v práci....

      Vymazat
  9. Vendy, zdravím. U nás na zahrádce už sněženky a bledulky odkvetly. Teď začínají kvést pidimidi narcisky. Dnes celé dopoledne pršelo, ale zas je krásnej vzduch.Nic neměň, já si ráda Tvoje fotky prohlížím. A taky si prd pamatuju, tak mě nevadí, že se něco opakuje :o) Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je všechno o dost zpožděné, takže zatímco někde už jsou sněženky a bledule odkvetlé a kvetou koniklece, tady u mě teprve některé trsy začínají jít do vrcholného kvetení, jiné teprve vylézají. Ale začínají kvést velkokvěté krokusy a vybarvují se poupata skalkových jarních irisků.

      Vymazat
  10. Kochám se tvými fotkami bledulí. Měli jsme starou zahradu, na ní bylo bledulkové pole. No, dobře, políčko :o) A přišel někdo s rýčem...nezbylo nic...
    Vendy, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si mé bledulkové políčko zlikvidovala sama. A v dobré víře.... udělat radost mamince aby měla na zahradě bledulky protože po nich moc toužila, protože jsme tam kde rostly nejvíc potřebovali zasázet rybízy a angrešty a já nechtěla aby cibulky přišly nazmar. No přišly stejně, protože ony bledule prostě přesazování nepřežijí....

      Vymazat
  11. Když ona ta jarní kvítka doslova volají po tom, aby je člověk vyfotilm:-).
    Hezkou Květnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, prostě se jim nedá odolat. Protože to je po té zimě obrovská vzpruha....

      Vymazat
  12. Nádherná bílá kvítka.Také jsem ještě v přírodě objevila dost bledulí,ale fotila z dálky,abych nerozšlapala.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem viděla fotky z té bledulkové rezervace tady a jsou tam v plném květu, takže to bude chtít tam brzy zajet abych ještě něco nafotila.

      Vymazat
  13. Včera jsme měli to samé, sluníčko a najednou z ničeho nic ocelová šeď, dnes počítám, že to bude to samé v bledě modrém. Teda šedivém :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to vypadá že to bude OK, mraky odcházejí pryč a sluníčko svítí. Tak snad se mi podaří dneska porozvážet ten mulč.....

      Vymazat
  14. Překrásné, závidím, já mám zatím na zahradě jenom sníh a bahno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to bahno. Včera zas v noci solidně pršelo, takže mi to zas promoklo....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....