22 března 2021

Krokusově ....

 

.... a studeně pokračujeme v obrázcích. Dnes první den
ani neprší, ani nesněží a ani v noci nemrzlo, nicméně studeno je ještě dost a dost. Ale snad už to jaro někde číhá za bukem, dneska na mne vyskočil titulek "Jaro na dosah! Má být až 17°C! " No to doufám, protože už mám toho studena opravdu plný zuby. Už bych ráda seděla v altánku a přemýšlela tam, co všechno na zahradě vylepšovat ....













43 komentářů:

  1. To jsou tak nádherné fotky! Úplně se kochám. Dokážu si je klidně představit na plátně jako obrazy. Třeba tři menší vedle sebe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ještě zatím žádnou fotku nenechávala dělat ve větším. Jednou jsem posílala jedné blogerce do Ameriky na vytisknutí, ale jak to dopadlo nevím. Dneska si jdu pro fotky A3 tak jsem sama zvědavá jak to dopadlo....

      Vymazat
  2. Vendy, nádherné fotky. 👍👍👍 Jsou to vyloženě malá umělecká díla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem zvědavá jaký úspěch budou mít ty moje "umělecký" díla v té výloze....

      Vymazat
  3. Krásně se to jaro klube. Nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, krásné foto. Krokusy a kapičky vody to je nádhera. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony vůbec květy s kapkami jsou velmi fotogenické

      Vymazat
  5. S těmi kapičkami je to nádhera. Jestli se na zahradu dostanu, asi budu zalévat. :-D Momentálně byla pod sněhem. :) Jo ale to by bylo také pěkné s tím sněhem. .D Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je to děsně zamokřený, já pro změnu zas zalévat dlouho nebudu. tedy pokud při těch vyšších teplotách nebude foukat. To pak zahrada vyschne jedna dvě.

      Vymazat
    2. Já jsem myslela, že budu zalévat, abych měla kytičky s kapkami. Protože než já dorazím na zahradu, tak je po rose a kapičkách. :-D

      Vymazat
  6. Máš opět moc hezké fotky.
    Už máš někde za výlohou tu výstavu, jak jsi o tom psala v jednom článku? Já do města teď nechodím, když je skoro vše zavřeno - nakoupím v " Kaufu" a hotovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska si jdu pro fotky, v sobotu se chci stavit v té prodejně abych je ukázala majitelce a zjistila jak se tam vůbec budou dát naistalovat. A budou tam od příštího víkendu. Ve Specialitách vedle bývalé Komerční banky.

      Vymazat
  7. Vendy, Ty kouzelnice jedna. Líbí se mi moc foto fialového krokusu s kapičkou. Viděla bych to tak na nějakou tapetu nebo plakát na zeď. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Dneska jdu do tiskárny pro fotky na tu výlohovou výzvu. Já mám jednu z krokusových fotek v koupelně, ty žíhané, které teprve budou kvést. Já bohužel díky tomu že máme doma spoustu obrazů po rodičích, nemám kam velké formáty fotek dávat, ale už jsem si taky říkala, že bych si nějakou třeba nechala udělat. Tak zbydou mi ty fotky co si teď nechávám dělat (pokud si je nebude třeba chtít nechat majitelka toho obchodu kde budou viset. A když ne, tak hned budu mít šest fotek většího formátu :D

      Vymazat
  8. Vendy, nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  9. Krasné fotky, mám krokusy ráda. V zahradě, a máme je i na plátně. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsou to takové první jarní vlaštovky na zahradě a dokáží nadělat když jsou velké trsy hodně parády!

      Vymazat
  10. Krásní fotky, Vendy. Krokusy jsem si na podzim dala do trávníku, lístečky vykukují a tak doufám, že i vykvetou...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to viděla u Libby a moc se mi to zalíbilo. Jinak je mám v záhonech, ale tam povětšinou zapomenu že jsou a pak tam začnu rejt protože si myslím že tam je volno na nový přírůstek. V tom trávníku nic takovýho nehrozí a tráva se začíná sekat povětšinou když už jsou ty krokusy zavadlé. A navíc to ten trávník krásně rozsvítí

      Vymazat
  11. Nádherné detaily.Já jsem byla včera u sestry na zahradě,ale krokusy ji teprve vylézají.Zdá se mi všechno nějak opožděné.
    Také se už nemohu dočkat těch 17 stupňů.Včera bylo slunečno,ale hodně studený vítr.No a dnes prší.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už aby! Už to je dlouhé. Dneska svítí zatím sluníčko, doufám že to tak vydrží....

      Vymazat
  12. Krásné fotografie! :-) Jaro je fajn, je mi přijde, že pak ty teploty najednou rychle poskočí a už je vedro... to už se mi potom přestává líbit :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teplo můžu, takže mi to nevadí. Horší jsou asi ty skoky pro přírodu.

      Vymazat
  13. Do teš jsem znala jenom fialovo modré krokusy, ty oranžové jsou taky moc hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohó! krokusy mají mnoho variet květů a barevností.... Světle fialové, tmavě fialové, modré, žluté, bílé, s okvětním lístky zvenku fialovými a zevnitř bílými, to samé s vnitřkem žlutým, tříbarevné....

      Vymazat
  14. Jarní nádhera nádherně zachycená.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektní barvy.
    Ať žije jaro.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem v cibulovinách prvorodič.
    A o to větší je to radost. Postupně se s nimi seznamuji a těším.
    Co se týče dosazování lemů trávníků, budu pokračovat, lidé se zastavují a těší u mého plotu a já vlastně s nimi.
    Krokusově dává jaru skutečně zelenou a všichni beze zbytku se na to klepou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče cibulovin, uvidíš že jim přijdeš na chuť. Nejen těmhle drobným, ale kdybys viděla ty nádherné barvy a tvary novošlechtění tulipánů, krásu narcisů a co teprve pak cibuloviny do velkých květináčů! Hymenocalisy, krvokvěty, Nerine.... a kalokvěty už znáš. A nemluvím o liliích a vyšlechtěných denivkách, takové plnokvěté vypadají naprosto luxusně. Nebo liliím příbuzné hosty, květy sice mají buď jen bílé a fialové a ne moc velké, ale to nepřeberné množství variet co se týče listů! Já si krokusy sázím prostě jen tak, jak si vzpomenu tam ho ďoubnu do trávy. Akorát mám sakra velký pozemek a stovka cibulek je jak když plivneš do moře.

      Vymazat
  17. Krásně vybarvený krokusky!
    U nás ještě nebyla noc, kdy by nemrzlo, taky se těším, už by to fakt chtělo změnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska zas mrzlo, a já doufám, že už je to vážně naposledy jak říkají meteorologové...

      Vymazat
  18. U tebe je už fotografické JARO. A příjemné jarní barvičky. Děkuji za obrázky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co se týče krokusů, mám jaro na zahradě už podstatně déle.

      Vymazat
  19. Říkal jsem si, kdepak je fialová, a objevila se. Takto je to už veselejší, ještě by mohli zrušit tu okresní uzávěru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebuju hlavně bílé, ty vůbec nemám. Vloni už kvůli kokotviru neměli v Lidlu podzimní akci na cibule, kde jsem si jich předloni hafo nakoupila, a ani v květinářstvích žádné cibulky neprodávali a letos je to nemlich to samé. A objednávat jen pár cibulek se díky poštovnému nevyplatí. Na zrušení uzávěr jsem hodně zvědavá, ale na Velikonoce to určitě nebude.

      Vymazat
  20. Vendy, připadám si jako na výstavě. Díky za to a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší že ti mé fotky alespoň trochu udělají hezčí den.

      Vymazat
  21. Nádhera. Tedy Vendy, makro ty umíš. Krásné fotky, kochám se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by to bylo ještě lepší, mít opravdu macro objektiv....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....