30 prosince 2020

Voda ...

 

.... je první prvek který ze včerejší procházky

kdy mne vytáhlo sluníčko ven vám chci předložit. Jelikož po dvou dnech silného větru byla včera obloha vymetená do modra a sluníčka, nemohla jsem tomu odolat a tak jsem vzala Myšpulína a foťák a vyrazili jsme. Jenže už na začátku jsem zjistila, že to vůbec nebyl dobrý nápad protože ho mělo asi třista dalších lidí které jsme v houfech stále po cestě potkávali. I když jsem se snažila jít cestami kudy normálně skoro nikdo nechodí, nebylo to nic platné, protože jsme lidi potkávali i tam. Většina z nich šla z Palice, místního vrchu z kterého není lautr nic vidět, ale každý rok tam prostě pochoduje hafo lidí. Jako jediné plus jsem zaznamenala, bylo to, že jsem  potkala známé které jsem už neviděla leta. Takže jsme si popřáli, o kus dál jsem i vyfasovala panáčka bechera od bývalého šéfa z hospody, který tam byl na své pidichatě a evidentně ho bavilo nabízet okolojdoucím známým panáky na zahřátí. Prostě když nemůže být v hospodě, udělal si jí venku před chatou ....


Nejdřív jsem se zastavila na břehu potoka, kde jsem minule fotila kamínky ve vodě. Ta ovšem už dávno byla někde jinde a to co bylo minule pod vodou, bylo teď na suchu. Ale zkusila jsem i tu vodu...


U přehrady jsem se zastavila a snažila se zas nafotit hrající si vydry. Tentokrát jsem si vzala i delší sklo, ale ty potvory byly zas dost daleko




O kus dál, když jsme se probrodili blátem, jsem fotila na potoce, který do přehrady ústí





 



27 komentářů:

  1. Když vyleze sluníčko, má svět úplně jinou tvář.
    A hned je tu krásně a v kombinaci s vodou, dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to balzám na nervy, to sluníčko. Pak se sakra hodil i ten panáček a setkání s lidmi který jsem už dlouho neviděla byl takový malý bonus. Dneska svítí zas, tak si asi dám repete...

      Vymazat
  2. Moc pěkné foto, potěšilo mne Tvé procházení. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš že mě taky? Bylo to skvělý po těch nekonečnejch šedejch dnech zas bejt na sluníčku!

      Vymazat
  3. Voda nikdy nezklame.
    Krásné fotky 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Jak ráda jsem se s tebou prošla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné co mi to kazilo byly ty hromady bláta a rozblácené cesty. I když jsem se jim snažila vyhýbat, tak i v lese to bylo děs běs....

      Vymazat
  5. Vydru jsem v přírodě ještě neviděl, krásný fotografický úlovek a všechny fotky jsou krásné. Připomněly mně píseň o vodě z repertoáru Hradišťanu, ten jsem letos (s Vlastou Redlem) viděl naživo vůbec poprvé (Redla potřetí) a také to byl jediný koncert v tomto divném roce, všechny ostatní byly zrušeny, anebo odloženy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to vypráskaný rok, a nevkládám žádné naděje do toho, že ten příští bude lepší. Už deset let tomu tak nemám, a letos to byl vrchol. I když dá se jít ještě na vyšší level a obávám se, že se na něj taky dostane. Kde se tu ty vydry vzaly netuším. Navíc mne překvapilo, že se jim zalíbilo tady, myslela jsem, že mají raději horský řeky než stojatý vody přehrady.

      Vymazat
  6. Vendy, krásné fotky, vodu miluju a vydry jsem snad nikdy v přírodě neviděla. Měj pěkný poslední den v roce a ty další snad budou lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím jak dlouho tu jsou, hodně dlouho jsem taky na procházce nebyla, ale vloni tu ještě nebyly. A je mi záhadou kde se tu vzaly. Jsem šťastná, že tenhle blbej rok končí, ale obávám se, že ten příští nebude o moc lepší.

      Vymazat
  7. Nádherné fotky, Vendy!
    Měj hezký poslední letošní den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a i ty si příjemně užij to, že tenhle extra vypráskaný rok končí....

      Vymazat
  8. Krásné fotky, jen člověk skoro nevěří,že jsou prosincové. :-)
    Hezký den, příjemný silvestrovský večer a v novém roce jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo krásně, na sluníčku to nádherně hřálo, ale jak jsem zalezla do lesa, pěkně zalejzalo za nehty. Silvestrovský večer asi věnuju doplňování fotek do vybraných článků. neslavíme, nekoukáme na televizi, jen si dáme chlebíčky a když se nám chce spát tak si připijem a jdeme do peří.

      Vymazat
  9. Krásně sluníčková voděnka, miluju kombinaci slunce a vody :).

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, sluníčko dělá divy a v kombinaci s vodu je to dokonalost.
    Přeji Ti pohodový nový rok a hlavně hodně zdraví a kapku štěstí. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, voda a sluníčko se mají v oblibě ;-)

      Vymazat
  11. To jsou krásné vodní fotky. Moc semi líbí ty kamínky :) Přeji krásný rok 2021, hlavně hodně zdraví ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dno potoka je plné takových různých kamenů a kamínků, navíc mají různé odstíny a když ještě svítí sluníčko a tu a tam se odrazí modrá obloha, tak to pak vypadá hezky.

      Vymazat
  12. Krásné fotografie. Mně se nejvíc líbí ta první.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je taková "živá", proto se možná líbí

      Vymazat
  13. Voda, je vždy fotogenická. první fotka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty pohledy skrzevá vodu jsou vcelku fotogenické

      Vymazat
  14. Ven ještě nemůžu a tak se ráda procházím aspoň virtuálně. A tahle procházka se mi moc libila. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš že mě taky? Protože konečně svítilo sluníčko!!!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....