25 listopadu 2019

Kopule na druhou ....







16 komentářů:

  1. Povedla se Ti bezvadná fotka.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že jsem na to zakrytí čekala, když jsem ten balón zahlédla a viděla kterým směrem letí, říkala jsem si že by to mohlo vyjít a vypadat zajímavě. A podařilo se na milimetry....

      Vymazat
  2. Kopule na kopuli, dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anebo přesýpací hodiny. Čas stále utíká....;-)

      Vymazat
  3. Tak to je super fotka.
    Kdo si počká, ten se dočká :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé, ... ve správnou chvíli na správném místě.
    Vendy, přeji Ti hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebýt toho, že letěl po startu nízko a bylo slyšet hukot plynu, ani bych si ho nevšimla.

      Vymazat
  5. Tak to se povedlo...Balony teď jsou ve vzduchu často, ale málekdz se vidí takový efekt...připomíná mi to obrazy kamila Lhotáka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už ne, ale tak ještě začátkem října startoval balón co čtrnáct dní od nás od fabriky

      Vymazat
  6. Pěkná momentka - vypadá to jako přesýpací hodiny :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....