27 listopadu 2019

Anděl pro ...





.... Andílka. Který tedy byl občas hrubě k zabití. Když jsem tu měla na blogu fotky anděla, kterého jsem šila pro jednu zadavatelku patřící do "rodiny", která se ale díky tomu domnívala, že bude za hubičku a když se dozvěděla že je za peníze už ho nechtěla, a já si posteskla, že mi tu zůstane, dcera se přihlásila, že by si ho vzala. Jenže článek viděla i paní, která anděly sbírá a napsala mi, že by se jí do sbírky hodil, protože žádného takového ještě neviděla. Takže anděl putoval k ní a dcera ostrouhala. Slíbila jsem jí, že tedy pokud stále má zájem, udělám jí jiného. No dopadlo to jak s tou velkou. Rok jsem na šití ani nesáhla a dcera mi furt připomínala kde je anděl. Konečně jsem se okamžitě po došití té velké panenky pustila i do anděla. A protože sliby se mají plnit aspoň o vánocích (no v tomhle případě před vánoci) mám pro dceru k svátku konečně anděla hotového ....


A protože dcera miluje šedorůžovou kombinaci a má i do šeda laděné doplňky v interiéru, anděl je tak trochu netradičně v šedém 






25 komentářů:

  1. Kouzelná, něžná andělka. Tahle kombinace barev se mi líbí. Dcera bude mít radost.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám. Malého andílka co jsem jí koupila jí rozbil sousedky synek když si házel v pokoji při návštěvě tenisákem, tak bude mít ode mne aspoň jiného...

      Vymazat
    2. Toho už nezdárný chlapeček nerozbije.:-)

      Vymazat
    3. Leda by ho shodil a rozdrbal ho jezevčík! Tomu to žádný problém nedělá. Už takhle dceři jednoho popravil...

      Vymazat
  2. No ta vypadá pěkně... Může být andělská trošku koketni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je taková vcelku normální. Takže by mohla být i koketní. Vzhledem k tomu, že jsem šila ty šatečky podle pozdně viktoriánské módy, tak je to taková viktoriánská andělka....

      Vymazat
  3. Je to krasavice ! Líbí se mi moc!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkné. Jsi šikovná, to je hodně titěrná práce a náročná na čas.kdo nezkusil něco vytvořit ručně, tak tu práci neocení. Oni si ti příbuzní a známí myslí, že pro ně bude všechno jen tak zadarmo, jako dárek. Znám to z doby, kdy jsem vyšívala zakázkově. Co jsem měla volné, tak ode mne brala spolupracovnice za nižší peníz, ze známosti, že? Až mne uporoznila druhá, že Anička to všechno lifruje do Německa, kde to její sestra prodává za docela slušné Marky. Vydělávala na mně a tvářila se jako dobroděj. Je dobře, že jsi andílka nakonec udala.

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Anděl je DOKONALÝ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je vážně krásná, jsi šikovná holka...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. To že jsem poklad vím dávno.... Akorát pár lidí mě už zakopalo.... 👻

      Vymazat
  7. Vendy, andělka je nádherná, to musela být ale piplačka, obdivuji tuto titěrnou práci. Výsledek je ovšem skvostný, tak ať dělá dceři radost.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už začínám chytat grif na to šití šatiček, takže to jde líp. I když ano, piplačka to je...

      Vymazat
  8. Překrásný anděl, žasnu a kochám se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, od někoho kdo tvoří to potěší obzvlášť...

      Vymazat
  9. To je anděl - elegantní dáma.

    OdpovědětVymazat
  10. Anděl je krásnej jak Popelka na plese, v těch úžasných šatech a v těch parádních střevíčcích. Krásnej dárek, moc pěkný dílko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to má ještě odpínací křídla, pro případ, že by na andělský život zanevřela!

      Vymazat
  11. Opravdu pěkný andílek, tedy anděla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám že se bude líbit i jinde než jen tady na blogu!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....