26 srpna 2019

V ranní mlze III ....






8 komentářů:

  1. Mě na tom fascinovalo jak z té mlhy vystupují ty komíny. Je to Opatovická elektrárna u Pardubic ....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady bych radši nechala mlhu úřadovat a zakrýt ty komíny zcela. I když vím, že to bez nich nejde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě zas nějak moc nevadí.... elektriku prostě potřebujeme. Akorát jsem zvědavá kde jí budeme brát, když atomovky EU nevoní, tepelné zamořují prostředí, řeky na vodní nemáme, proti větrníkům a solárním jsou aktivisti....a to se prosazují elektroauta.

      Vymazat
  3. Některé komíny nemusím vidět ani v mlze. Třeba ty jihlavského Kronospanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi tu nějak moc komínů nemáme. Hodně se jich zbouralo ....

      Vymazat
  4. A topiči elektrárenští už roztočili kola strojů :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....