19 března 2019

Bledulky a pilná včelka ....





Tyto i předchozí obrázky vznikaly sice  v jeden den
ale v rozličný čas. Krokusy jsem potřebovala fotit když byly na sluníčku, jinak se mi hned zavřou, na bledulky jsem si dělala zálusk na o něco pozdější dobu, kdy budou prosvětlovány sluníčkem. Na to ale muselo poputovat o kousek dál. Napomohlo mi k tomu i to, že se tu stavil synáček a tak jsme si dali kafe a pokecali. Když odjel
tak nastala akorát ta správná doba....







Když jsem fotila žluté krokusy, přede mnou na rozkvétající bledulce začala pilně pracovat včelka




Všechny obrázky jsou opět focené starosklíčkem. Jedná se o objektiv Meyer - Optik Görlitz Domiplan 2,8 /50

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda že se líbí a že i snad trochu zvednou náladu...

      Vymazat
  2. Nádhera. Nemohla bych vybrat nejlepší. Ty včeličkové působí až radostně. Použila jsi opět staré sklíčko, že? Alespoň se tak domnívám díky bokehu. A skvělá hloubka ostrosti. Ukázala jsi mi, že i kytička přímo v trávě se dá krásně nafotit. To jsi ale ležela nebo ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, je to na konci napsané co je to za sklíčko. Úplně jsem neležela, spíš jsem tak klečela s jednou nohou nataženou do strany, protože mě hodně bolí koleno a ještě se co nejvíc sklonila. Takže jsem tak nějak napůl zkrouceně ležela na boku :-D. Ale všeobecně ano, pokud chceš mít pěkné záběry květů, měla by jsi jít i do lehu.

      Vymazat
  3. Krásné, tiše obdivuji. S polohou při focení to znám, když fotím venku panenky. Také musím jít k zemi.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já zas musím vymýšlet pozadí pro ty moje výrobky... taky dost na hlavu ;-)na drobnosti mám lightbox, ale na panenky je moc malý....

      Vymazat
  4. Ta včelka nemá chybu! Já byla koncem února překvapená, že mi na zastávce lezla u boty beruška a když jsem otvírala dveře od domu, snažil se dovnitř nacpat komár :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No něco už bylo vzhůru vcelku brzy, včetně těch komárů!

      Vymazat
  5. Krásná jarní nálada je z těch fotek vidět. :-D
    Plánovala jsem si výlet do Pekla, kde kvetou bledule, ale stále ještě nejsem v pohodě. Občas vylezu na chvíli z postele, abych se do ní ráda vrátila. Už to trvá moc dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc mrzí že máš takové problémy. Snad ti to dá brzy už pokoj.... Budu držet palce

      Vymazat
  6. Krásně ti kvetou bledule. U mě mají jen dva kvítky. Nevím, čím to je. Asi jsem cibulky zasadila příliš hluboko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nesázela, ty už tady rostly. Ale pokud si je odněkud přesazovala, tak potom se není čemu divit, ony nesnesou jakékoli přesazování a většinou se nechytnou.

      Vymazat
  7. Včela už si dává do nosu :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....