17 prosince 2018

Stromy okolo zámku ....




Jak jsem psala v úvodu, parkové úpravy okolo zámku v podobě, v jaké je chtěl mít kurfiřt August Silný, nikdy nebyly dokončeny, ale i tak jste mohli z leteckých záběrů vidět že se alespoň část  trochu francouzské zahradě podobá. 
A druhá věc která mne překvapila byly ty tvarované jírovce. Nebývá moc zvykem používat tyto stromy jako okrasné.
A právě ty bezlisté, dalo by se říct řezem zmrzačené stromy dodávají okolí zámku zajímavou a trochu strašidelnou podobu.
Obzvlášť v tom zataženém a studeném dni ....






Ve zbytcích vody hledali potravu racci






Zítra se už půjdeme konečně ohřát dovnitř zámku na výstavu ....

5 komentářů:

  1. Parádní fotky, jsem ale docela ráda, že jsem doma v teple :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nebylo úplně zas tak zima, mohlo být kolem nuly. Ale bylo vlezlo. Nejvíc to bylo znát v Míšni na těch trzích. Ale zas svařáček to jistil...

      Vymazat
  2. Takové bezlisté stromy jsem viděl u řeky Berounky naproti hradu Český Šternberk. Vypadají opravdu smutně, jako kdyby uschly a už byly vhodné jen na pokácení.

    OdpovědětVymazat
  3. Musí to být nádherné místo, když je všude slunečno a hlavně jarně zeleno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vidět v předchozím článku, jak to je krásné..... ovšem když je opravdu hezky a v rybníku voda .

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....