25 září 2018




Než - li se dostanu k dnešnímu článku, mám prosbu pro ty
z vás, kdo tady z bloggeru chodíte ke mě jako noví čtenáři.
Kolegyně z bývalého blogového světa moc prosí o spolupráci
na jednom školním projektu jejího syna. Jedná se o vyplnění
krátkého dotazníku. Je anonymní a navíc díky všem novým
předpisům EU i bezpečný. Takže kdo by chtěl pomoci jednomu
školákovi, může na tomto odkazu



Díky moc ....


A teď zpět na Nové Hrady. Projdeme se totiž jejich zahradami.
Jelení výběhy jsou až nahoře nad zámkem a vedle nich přes cestu
je výběh pro koně a stáje. Daňčí obora je naopak u silnice při příjezdu do Nových Hradů - obce.

Barokní špýchar je na začátku tzv. Parkanové zahrady
a v sousedství dolního výběhu jelenů. Ač zámek má svou
růžovooranžovou kombinaci, všechny ostatní budovy jsou
do modra ...


Jeleni měli zrovna siestu, takže k focení nic moc ....


Pohled do Parkánové zahrady na Gloriet a zelené divadlo


Alej ke Glorietu


Pohled z terasy od Glorietu na Labyrint


Posezení v Glorietu musí být velmi příjemné. Ostatně majitelé to
sem nemají daleko, protože v jedné z bývalých hospodářských budov mají své bydlení


Socha " Upřímnosti" je kopií díla Matyáše Bernarda Brauna


Poselství




3 komentáře:

  1. blondýna25/9/18 14:44

    Dotazník jsem vyplnila, pro doborou věc jsem v první řadě.
    Ty zahrady jsou boží, hlavně ta zelená je boží, takže v dotazníku jsem napsala, že jsem realista, co ho uklidňuje zelená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou ty zahrady malé, ale velmi pěkně udržované....

      Vymazat
  2. Ta socha Upřímnosti v té zelené je úžasná! A ještě jednou moc děkuji za zmínku o dotazníku :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....