24 srpna 2018

Oranžově ...




Další žhavou barvou kytek, které mi kvetly nebou kvetou je oranžová.
Protože se dnes už se s teplým létem loučíme, myslím, že její žhavost asi
už tak moc vadit nebude. Mě to tedy docela udělalo čáru přes rozpočet,
protože večer odjíždím směr Orlí Hnízdo a to, že by mělo pršet mne tedy vůbec
nenadchlo. Už podruhé tam jedu a tak by to znamenalo, že už podruhé nic moc
nebude vidět. Sice asi nehrozí, že napadne nečekaně sníh, a nahoru
na Keihlstein se nebude smět. Nicméně člověk tam jede
mimo jiné i kvůli těm nádherným alpským výhledům.
A ani výlet po jezeru Königsee za deště není
opravdu nic moc ...


Nejdřív pár detailů, samozřejmě starým sklem. To mne totiž
ohromně baví ...









A příště už květinky celé.... a opět mám mezi nimi novinku na zahradě, o jejíž
květy jsem stála strašně dlouho a pořádse mi nějak nedařilo ji udržet naživu,
natož aby mi kvetla!

16 komentářů:

  1. Marijakes24/8/18 10:41

    Nejvíc se mi líbí ta 3. Oranžovou barvu mám hodně ráda,ale v šatníku ji jako blondýna nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já taky ne, nějak jí vůbec nemusím...

    OdpovědětVymazat
  3. Oranžovou mám hlavně v kuchyni a v pokojíku na oživení prostoru. Na sobě máloco. Je to barva ohýnku na na květinách je krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ona je oranžová a oranžová.... já mám oranžově vymalovaný obývák protože je na severní stranu tak aby působil tepleji. Teď jsem si koupila košili bílooranžový proužek a je parádní. je to taková meruňková oranžová.

    OdpovědětVymazat
  5. Skoro orgie "ohnivé" lrasy...Jinak snad u jezera a na Orlim hnízdě prset zrovna nebude...

    OdpovědětVymazat
  6. Napadá mě jen nějaká Oranžová revoluce ...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No fuj, to by byla tak socdemácká revoluce, ti jsou oranžisti a to tedy pěkně děkuju, to by nebylo nic moc dobrýho.

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce, ať jsou výhledy boží

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Boží byly, ale mraky, mlha, děšť a zima! ....   

    OdpovědětVymazat
  10. Takové detaily se mi líbí. Nejspíš víc než celek, ale to uvidíme příště .

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Mě taky baví víc. Neboj, celek bude o mnoho horší....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Tyhle echinaceový středy se mi hodně líbí. Na takové ultradetaily jsou jak dělané.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....