28 července 2018

Zlatožlutě opět slunečnicově...




Pokračování včerejších slunečnicových fotek asi v těch vedrech a slunci
není zrovna moc osvěžující pohled, věřím že sníh a led, případně nějaký
ten deštík by asi byli lepší, ale co už. Prostě v době focení vládla zahradě
slunečnice, tak bude vládnout i v dnešním článečku. Tak snad vás
to moc neznudí ...


Jedna osamocená, která přežila nájezdy slimejšů a jejich pažravost







A jeden starosklíčkový detail na závěr




12 komentářů:

  1. Fotografie jsou velmi krásné

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný žlutý jsou. Zrovna jsem psala u Vendy, jak slunečnice, co byly minulý týden žluté, jsou dnes hnědé, seschlé a vůbec, že všechno je tak nějak dřív odkvetlé, sklizené...

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Odkvétají hodně rychle. Už jich je na tom slunečnicovém stromě jen pár drobných květů, které ještě vypadají pěkně, jinak už jsou taky odkvetlé...

    OdpovědětVymazat
  4. Vždy som túžila po žltom aute . nemuselo by byť práve Ferrari ...aj taký chrobáčik WW by stačil. Nemám a mať ani nebudem. Nevadí. Žltú farbu mám rada , so zeleným pozadím.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Žluté může být i Lamborghini Já mám žlutě vymalované chodby v baráku. Tak odmítnutí bych nesnesla ani s kyticí rudejch růží, ale klidně bych každej tejden tu kytici brala   

    OdpovědětVymazat
  6. On ten ppgled na slunecnice potěší i za těch veder....Nevim proc, ja mam slunecnice spojene se zacatkem podzimu, v detstvi jsem je pestoval na seminka

    OdpovědětVymazat
  7. hřejivě žluté...neodolatelné

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Takové slunečnice jsou. jednoduché ale neodolatelné

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Jo, ta vyšla hodně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní sluníčka. nejvíc se mi líbí ta 3.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....