14 července 2018

Litomyšlské západy ....




Trochu jsem se teď odmlčela, za prvé mne skolil moribundus a nemám tak nějak chuť myslet,
za druhé s tím souvisí to, že když se mi nechce myslet, nechce se mi moc seznamovat s novou
klávesnicí u jiného noťasu, který jsem si koupila (není nový, ale zas není úplně starý) ale prostě
klávesnice má jiné uspořádání než jsem byla zvyklá doteď. A za třetí, manžel znovu skončil ve
špitále a tentokrát ne jen na pár dní, ale uz je tam 12 dní a ještě týden si tam pobude.
Dohnala ho konečně jeho nechuť změnit své návyky, odbourat svůj nadměrně kladný vztah k
alkoholu a práškům na spaní. Takže se totálně složil a já nevěděla jestli to je mrtvice či co.
Už potřetí ho vezla rychlá a tentokrát na psychiatrii. Z té ho ovšem znova rychlou museli převézt
na neurologii, a tam ho od 4.7. dávali do pořádku, dělali různá vyšetření mozku a ve čtvrtek 12.7.
ho zas přeložili zpět na psychiatrii a teď se bude řešit psychika.
A tak díky tomu jsem ani nemohla odjet do Prahy stěhovat maminčin byt, což jsem sice očekávala
že přijde, jen ne tak brzy. Všechno už bylo domluvené, syna jsem taky přemluvila aby se mnou
jeden víkend počítal a nakonec nic. Nejvíc mne štve, že teď jsem nemusela do práce a tím pádem
si říkat o volno. No jsem zvědavá jak se na to bude tvářit šéf až mu to řeknu. A aby toho nebylo
málo, sice se mi ozval ten mě milý človíček, který mi do života vpadl aby z něj stejně rychle zmizel,
znovu se objevil, ale jen proto abych se dozvěděla, že z něj už mizí napořád....
Život nám postě to hezké dávkuje jen pomálu, za to toho zlého nám nakládá.
A jak s tím souvisí ty západy? Jednoduše, totiž ani ty se mi nepodařilo
nafotit tak jak jsem si myslela. Od dcery z okna se sice fotí
dobře, nicméně mají v oknech sítě proti hmyzu a
ty se prostě vždycky na snímku prosadí ....


První západ jsem fotila ve stejný den jako modely ....





.... a druhý o týden později





Aspoň že už přestaly ty divně upršené a studené dny ....

18 komentářů:

  1. Držím palce,ať zvládnete takový nápor.

    OdpovědětVymazat
  2. Když se něco sype, tak pořádně. Ty západ jsou ale hezké i přes síťku- to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak ono navíc maminka leží v LDNce s Alzheimerem....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Takže pendluju mezi Rybníkem a Prahou. Právě ten byt v Praze byl pro mne parádní v tom, že jsem tam mohla vždycky přes víkend hnízdit a do LDNky jsem to měla dobře dostupné.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Moje mamka taky

    OdpovědětVymazat
  6. Alkohol a prasky...to je salto mortale...Aspon pekna hra barev a odstinu v tech zapadech slunce..tak v tom vsem alespon neco poitivniho....al

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger15/7/18 00:12

    " Hochu ! strašně mne lákají

    OdpovědětVymazat
  8. Neboj, bude lépe, musí!!!!A lepší by bylo  /kdyby to šlo/ fotit "východy", protože ty symbolizují příchod něčeho nového, snad pozitivního a krásného!!! A když se něco pokazí, tak nezůstane u jednoho, ale musí to být do třetice. Tak to alespoň chodí u nás.   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Zatím to vypadá, že si to uvědomuje co se mohlo i stát a jak by mohl dopadnout. Nicméně jak říkal, podnikatelů kteří nezvládají ten stále větší tlak na ně a buď také řeší problémy pitím nebo sebevraždou tam je docela dost.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Tak po západu máš určitou jistotu že přijde i východ. Takže taky pozitivum. Já mám dojem, že už to jen přibývá stále a stále v jednolité řadě....

    OdpovědětVymazat
  11. O stresu, který přináší nespavost něco vím. Psychiatr mi předpisoval celkem 6 léků na jednou, abych vůbec usnula na dvě hodiny. Bylo to šílené, umřela máma, umřel táta, realita včetně přítele na pytel a nápor v práci, kdy jsem dělala 16 hodin denně. daň, kterou jsem zaplatila, šílené, jen chlastem jsem to nezapíjela.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To není a mám dojem, že už si to muž uvědomil docela jasně. Ale musel dostat takhle přes čumák, nám nevěřil, když jsme ho varovali....

    OdpovědětVymazat
  13. Ani my nevěříme, že to, co potká druhé, může potkat i nás. Každý si asi na to musí přijít sám. Pro okolí je to hodně těžké, protože to je střízlivé a vidí vše z jiného úhlu. Léčení asi bude na delší dobu...Vendy držím palce.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já tedy žádné vlnění nepozoruju, jen mne rozčilující čtverečky

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Alééééé, zas takový super to není....

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji, ať pobyt v nemocnici má kladné vyústění a vše se v dobré obrátí.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Zítra už jde domů. A jak to zatím vypadá, budu zas šoférovat ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....