13 června 2018

Vodopády Myrafäll naposledy ...



Dnes se dostáváme do poslední třetiny vodopádů. Tady už se zas pomalu začaly
zklidňovat v trochu širším korytě, aby nakonec vplynuly do dolní nádrže plné ryb
a okolím upraveným po dětské hry. Samozřejmě nesmí chybět i posezení buď
ve velmi příjemné hospůdce, která vznikla v bývalé budově vodní elektrárny
nebo venku ve velkm stanu. Vlastně je i zde pokladna a turniket pokud chcete
cestu vodopády absolvovat opačným směrem. Nad vším bdí vysoký skalnatý útvar
Hausstein, na kterém je vyhlídka s křížem a odkud máte rozhled do širokého okolí.
Než nám přijel autobus, bylo dost času si dát obligátní pivko
a samozřejmě jsem nemohla odolat rakouské specialitě.
vynikajícímu štrůdlu s vanilkovou omáčkou ...









Vedle vodopádu vodního i vodopád kamenný


Poslední přeskočení kamenů a pak už jen spád dolů do nádrže


Vrchol Hausstein


Moje obligátní zakončení výletu. Neměli na čepu černé, ale i světlé
po těch výstupech a sestupech přišlo vhod


A něco navíc. Ten štrůdl byl opravdu něco, kus jak hrom a delikátní vanilková
omáčka ....





29 komentářů:

  1. To je nádhera, miluju kombinaci vody, kamene a mechu!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam ...místo piva bych si dala další štrůdl a já když si psychicky zdůvodňuji, co si dám...sladké nebo chlast ... vždy vyhraje sladké   

    OdpovědětVymazat
  3. Kamny, to by bylo něco pro kamarádku. Ta jich má plné skříně. Vodopády obojí jsou hezké. Já bych brala ten štrůdl samotný a omáčku zvlášť. Na té ujíždím víc.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Po takovém výleět bych sklenici piva taky neodolala. A ani štrůdl bych neooželela .

    OdpovědětVymazat
  5. Kombinace kamenů, mechu, vody a štrůdlu je senzační .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Hlavně ten štrůdl!   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Já normálně pivo nepiju a když, tak černé nebo polotmavé. Ale byla jsem tak uhnaná a žíznivá (i když jsem měla sebou vodu na pití) že jsem ho prostě musela dát! O kvalitě německých a rakouských Apffelstrudel už něco vím, takže tady nebylo taky o čem přemýšlet

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: To já si taky vozím z výletů kamínky

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Hele, pokud nejseš nějakej velkej jedlík, tak ten jeden kus by ti úplně stačil. To byl velký čtvercový talíř na tom kus štrůdlu a hromada omáčky, ta málem tekla z talíře ven. Já měla co dělat to vůbec sníst... Kameny taky schraňuju, vozím si z výletů ale ještě si na ně i píšu místo a datum. A vozí mi i holka a syn, i kamarád. Už je mám tak vycvičený

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Bylo to takové pohádkovo - drsné. Jó, štrůdly germánských zemí, spojte se! Ty je mají fákt luxusní. Se zmrzlinou, se šlehačkou, s vanilkovou omáčkou (žádný šodó z pudinku, kdepak. Jemňoučká omáčka s pravé vanilky)jak si vybereš. A porce jak hrom.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Po tvé osvětě na tom není můj žaludek o moc lépe .

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu krásné pohledy. To pivko na závěr je super. I když k tomu sladkému štrůdlu nevím, nevím. Koukám, že máš také raději černé pivo. málokde ho mají. To je pro mne pak svátek.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Cha, na Dobříši jsem dala trojboj. Černý pivo, laté a zmrzlinovej pohár se šlehačkou! A bylo to v pohodě    Zatím nejlepší výletové černé jsem pila v Lehde, to bylo mňamkózní!

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou to moc nádherné fotky, jak od profesionála!

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Čím fotím, mám v menu, ale správně jsi poznala značku, byť ten nebyl můj ale jednoho z té dvojice mlaďáků, z kterými jsem absolvovala tuhle část cesty. Já mám Nikon D7000. Jsem prostě staromilec Ale závěrečné odměny fotím mobilem,páč zas taková konzerva ještě nejsem a vždycky je lupnu na fb.   

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné vodopády! Hned bych se tam vydala.

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny vodopády jsou krásný a pivko jsem měla včera .

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu nádherné fotky a nádherná příroda. Doufám, že to pivko bylo poživatelné

    OdpovědětVymazat
  19. To musela být pohody v takovém přírodní scenérii se občerstvit.

    OdpovědětVymazat
  20. VendyW, dnes máš tento článek na titulní stránce v pohyblivém panelu. Blahopřeji, ten si to opravdu zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:no pani! Tak uz jsem byla v blogu dne a ted i ve vyberu clanku.... dik za upozorneni

    OdpovědětVymazat
  22. Ten štrúdlík bych si dala, úplně v omáčce plave..

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Vydařené bylo opravdu všechno. Výlet, počasí, i ten štúdlík na závěr!

    OdpovědětVymazat
  24. [19]: Myslím, že bys měl co dělat sníst jeden a pivko muselo být, to je už tradice

    OdpovědětVymazat
  25. [18]: Bylo výborné a po tom pochodu velmi žádoucí

    OdpovědětVymazat
  26. Naprosto pohádkové. Fantastické. S tím můstkem jako u elfů v Roklince

    OdpovědětVymazat
  27. [17]: Já jako vinař si ho dávám jen občas, právě většinou takhle po výletu ...

    OdpovědětVymazat
  28. [16]: Je to krásný výlet, opravdu to stojí za to se tam vypravit.

    OdpovědětVymazat
  29. [26]: Tak to věřím, že ty bys při jednom nezůstala! Ale ze všech výletních piv, jsem pila to nejlepší černý v Lehde, to byl prostě nektar!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....