05 června 2018

Skywalk .... vyhlížení




Když už jsme se postavili na nebeskou vyhlídku, musíme se také podívat co nám
nabízí. A že nabízí krásné výhledy. Tedy když je opravdu jasno. Já to štěstí tak
úplně neměla, ostatně to je prostě už můj úděl. Kdykoli kdekoli jsem na nějaké
rozhledně, můžu si být jistá, že bude silný opar, a vidět bude jen nejbližší okolí.
Nicméně to co bylo vidět mi ale i tak vyrazilo dech. Utěšená políčka, ale i hory,
nikde jediné žluté pole, všechno jak učesané. Vždycky když právě
tohle v Rakousích vídám, musím si povzdechnout proč to
takhle nejde i u nás. Domnívám se, že by hned
ubylo problémů se suchem a neúrodou...





Někde tam, kde už není nic vidět, tak tam leží Vídeň








Z pohledů do kraje je to z tété strany hory všechno, další budou už na krajinu trochu
divočejší. Ale hned tak se s tímto místem nerozloučíme. Zvu vás totiž opravdu do
nebes ...

20 komentářů:

  1. To je fakt krásný pohled na zelená políčka i krajinu kolem.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já si všimla hned při první návštěvě Rakous, že tady nenajdeš lány stejnodruhového osetí. Pěkně jeden pruh vedle druhýho a každý osetý něčím jiným. Řepku tady sice taky najdeš, ale v minimálním množství. A to samé i kukuřice. Za to narazíš na bob, na brambory, na len.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta políčka jsou kouzelná...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ta krajina je tam celá úžasná, nejen ta políčka...

    OdpovědětVymazat
  5. Takové pestré vyhlídky mám rád a jsem ochoten kvůli nim dokonce lézt do kopce .

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tady mne to nestálo moc sil, autobus nás nahoru vyvezl. Ale já občas s radostí vylezu i na nějakou rozhlednu Vlastně i při téhle výpravě ta rozhledna byla.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Z druhé strany hory byla ještě zajímavější.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná krajina. Takové záběry miluju.

    OdpovědětVymazat
  9. Vždyť to jsou nádherné výhledy. Co bys chtěla více

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Však já byla spokojená jak želva

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Tak na to ani člověk nepotřebuje letět letadlem, aby ty žlutý srágory viděl všude....   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: V Rakousích nepotkáš ty klasické lány jako u nás. Tam to takhle mají všude kudy projíždíš. A když náhodou mají nějakou větší výměru jedné plodiny, i tak je to jen zlomek toho co je u nás. Prostě naše zemědělství se inspirovalo Ruskem a jeho široširou krajinou, ale na to u nás je krajina jen minimálně. Takže je to v některých místech naprosté znásilnění krajiny, které vede jen k tomu, že jsou tu teď takové problémy s vodou v půdě.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak v nebesích už jsem byla, beru to nějak pozpátku a tak mne potěšil i ten výhled do krajiny.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Já kvůli těm výhledům tohle právě podstupuju....

    OdpovědětVymazat
  15. Náhodou výhled je velmi pěkný, my jsme tam byli na podzim, a to bylo mnohem horší.

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Ta Vídeň vidět určitě bude, je to od ní zhruba kolem sedmdesáti kiláků a je tam okolo rovina, však z ní byly vidět odlesky v těch vysokých prosklených budovách.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....