30 června 2018

Políbit nebo nepolíbit? ....



V parku Nochten jsou celkem tři vodní plochy. První je malé jezírko, spíš taková větší
tůň v sekci, která představuje původní podobu zdejší krajiny, tedy blata. Okolo ní lze
najít rostliny a traviny které se vyskytují v takové krajině. Suchopýr anebo rojovník
jsou těmi nejznámějšími. Pak je zde o něco větší jezírko kde si můžete dojít až k vodě
a pozorovat tu mnoho poletujících vážek (tedy když říkám mnoho, tak to ještě není
úplně přesně) ale i krásné zelené skokany. Na návštěvníky jsou zřejmě velmi zvyklí
ba dokonce si velmi hlasitě říkají o pozornost. A tak jsem je přece nemohla
neposlechnout a pár jsem jich nafotila. Ovšem políbit některou
jsem si nedovolila, ono mě už život naučil na zakleté
prince nevěřit ...


Až teprve doma na počítači jsem zjistila, že ač jsem fotila žabku, mám na fotce ještě další
živočichy, tedy spíš hmyzáky. Šidélka a nymfu vážky, najdete jí?






Tahle si zřejmě řekla, že by jí slušelo opálení a tak se usadila na plném sluníčku
na štěrkovém břehu


Ve třetím, největším jezírku, bylo žabek taky hodně, ale navíc zde plulo dost
koi kaprů. A stejně jako žabky, i oni se snažili na sebe poutat co nejvíc pozornost.
Zřejmě jsou zvyklí na to, že jim návštěvníci tu a tam hodí kus rohlíku nebo chleba
A možná jen chtěli, jako správné zlaté ryby splnit každému tři přání.
Škoda, asi jsem to měla zkustit ...





26 komentářů:

  1. Tak to je žábi a rybí ráj...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tolik zelenejch skokanů jsem neviděla už předlouhá leta kolik jich bylo tady.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, našla jsem ten "hmyz". Ty ryby jsou opravdu jako zlaté. Stejně by sis přála zdraví, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak měla bych tři přání ... a pak, pokud se prozradí tak se to nesplní.

    OdpovědětVymazat
  5. Žabky jsou krásné, ovšem nelíbat. Kdo ví, v co by se dneska proměnily. Princové vymřeli. Hmyzáčky vidím. To je vždycky tak i se mnou, že na počítači vidím věci, na které jsem se měla zaměřit více.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Je otázka, zda plní přání cizím státním příslušníkům, a ne jen domácím   

    OdpovědětVymazat
  7. Skokan je krásně zelený. Jak smaragd.   Spíš jsem někdy zahlédla hnědého.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Já si pamatuju z dětství oba druhy, měli jsme u chalupy rybník a tam si spokojeně kvákali jak skokani zelení tak i hnědí...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jako holka jsem nosila žáby po kapsách. Na chatě (blízko Velkých Popovic) jich bylo mraky. Ale už si moc nevzpomínám na barvy.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Já zas měla všude ve flaškách od okurek pulce

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To já také a čolky. Tenkrát jich všude v Jizerkách bylo. Dnes bych dostala mastnou pokutu.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pravdu, nelíbat. Ono by to mohlo vyjít a co pak v období rozvinutého kapitalismu s princem?

    OdpovědětVymazat
  13. Rozhodně nelíbat! Viděla jsem pohádku, jak se po polibku princezna změnila v žábu taky. Kvák!

    OdpovědětVymazat
  14. Vážku jsem snad našla na první fotce. Žáby mám ráda, všechny jsou hezký, ta v pohybu vypadá jak torpédo...

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tak je to vždycky půl na půl. Buď to bude princ se vším všudy anebo člověk kterej neví sám co se sebou a je naštvanej na všechny kolem sebe a všem dává vinu. A než další takovej, tak to radši oželím toho prince

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Pořád se vyhřívala v pohodě na hladině a nic se nedělo, v okamžiku kdy jsem zaostřila a zmáčkla spoušť, tak vyrazila...

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: A sakra! Tak to jsem udělala dobře Ale mohlo by se to praktikovat třeba místo zdlouhavého rozvodu. Vyřídit papírově co je potřeba a pak hele miláčku, dej žabičce pusinku!   

    OdpovědětVymazat
  18. [12]: Tak pokud by byl z nezadluženého rodu a měl velké portfolio nemovitostí v dobrém stavu, a byl plný sil, tak by se ten rozvinutej kapitalismus s ním dal docela dobře praktikovat!

    OdpovědětVymazat
  19. Žabka je parádní má hezkou barvu Tu naši nám sežral Míša, však mu z ní bylo tři dny špatně Vážka je krásně modrá Taky až na fotkách najdu živočichy, které jsem vůbec nefotila

    OdpovědětVymazat
  20. [20]:Já už žábu neviděla hezky dlouho. A zelenýho skokana teprv. A s tou vážkou to byl trochu chyták. To modré jsou šidélka a vážka je tam vyfocená ve stádiu nymfy, to je takový ten bílý brouk na jednom stéblu. V této fázi je dost dravá a žravá...vždycky když už je jí těsno vyleze a zůstane po ní prázdná skořepina, a zase vypadá takhle ale větší, až teprve když dospěje tak z téhle skořápky vyleze ta krásně vypadající vážka.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: No vidíš, tak to já vůbec nevím, jaký je rozdíl mezi vážkou a šídlem To bude si tím, že šídlo u nás nevidím Ale toho brouka-vážky jsem si všimla

    OdpovědětVymazat
  22. beallara9/7/18 18:49

    Já už se necicmám, mám jich plné jezero, serou mě, převracejí mi vodní rostliny, sexují jako o život, kdepak, v této říši se nerealizuji.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Zapomněl, že už i u nás je na opalování dobrá padesátka faktor! jejdy, snad si to Padesátka nepřečte, aby se neurazila....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....