17 dubna 2018

Snění ...




Když zavřu oči, láskou se mi hlava točí.
Když zavřu oči, bolestí se mi srdce rozkočí….
Když zavřu oči, ve tmě cosi září.
Když zavřu oči, nenávist s láskou se sváří …

Když zavřu oči, tvoje tvář vystoupí ze tmy,
Když zavřu oči, tvé rty se položí na mé rty….
Když zavřu oči, hlas tvůj mne hladí,
Když zavřu oči, ruce tvé mne svádí ….

Když zavřu oči, skutečnost mizí,
Když zavřu oči, není mezi námi nikdo cizí ….
Když zavřu oči, jseš ty a jsem já,
Když zavřu oči, vše tak snadné se zdá ….

Když zavřu oči, je to jen zdání,
Když zavřu oči, všechno je k mání ….
Když zavřu oči, milovat je snadné,
Když otevřu oči, ať v noci či za dne, pomine vše
A tvé srdce je chladné ….

Když nezavřu oči svět se kolem v boji točí,
A já v jeho víru hledám záchranný kruh …
Jenže nejsi tu, nejsi ten sladký druh vášnivých nocí,

Raději zas zavřu oči a sen nabídne se s pomocí ….

17 komentářů:

  1. Báseň vystihuje sny mnoha žen. Muži asi o ničem nesní, možná všechno trápení a sny - zaspí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda sním o podobných věcech...

    OdpovědětVymazat
  3. MariiaKes18/4/18 07:10

    Prima. Zajímalo by mne, jestli i muži sní podobné dny. My ženy určitě. A věkem se nic nemění.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Já tohle mám tak nějak i za bdělého stavu. Prostě když zavřu oči jsem někde jinde a jiné časové ose.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: S nadějí že místo snů

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Krásné, leč často velmi nebezpečné pro zdravý rozum

    OdpovědětVymazat
  7. Nesouhlasila bych, že muži nesní.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Kdybych neotevírala, nefotila bych a kam by ses chodila kochat? Domýšlivé, což?    růžové brýle má člověk do té doby, než tě poprvé život sejme, pak ještě možná na ně chvíli věříš do doby než tě sejme znovu a znovu. Nebo když jseš zamilovaná. Jenže v tom je trochu problém. Tam ti ty růžové brýle připraví sakra horké chvíle....

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Jasně, já jsem pochopila, že každý umělec musí být vnitřně rozervaný a pak tvoří jako ďas   

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky vyjádřené pocity. Já myslím, že snít prostě potřebujeme...občas přímo musíme, aby ta realita nebyla taková darda.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: A co když právě ta realita je taková darda,protože jsme si jí vysnili?

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Vždyť už píšu básničky nejmíň sedm let

    OdpovědětVymazat
  13. Tvoje báseň padla mi do mého oka,

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Básně léčí chmury mé,

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....