27 prosince 2017

Vánoce na Staroměstském náměstí 2 ..




Zatímco na straně náměstí od Železné ulice byl hotový sajgon,
z druhé strany od Pařížské byl relativní klid a volno. Tam jsem se také přesunula
pro focení rozsvícení vánočního stromu. Před tím jsem se ale trochu porohlédla i
na téhle straně co se tu nabízelo hledáčku aparátu.
Inzerované pečené kaštany jsem bohužel neochutnala ...



Na dolním konci stojí velké pódium, a v době kdy jsem se tam motala na něm
pohopsávala nějaká mladá hvězdička,ale která, bůhsuď ....


Nasvícené věže Týnského chrámu jsou velmi vděčný model


Trochu blíž



Ozdobená Pařížská. Opravdu máte dojem že jste v Paříži


Věčný nával na vyhlídkové plošině


Na Staroměstském náměstí není jen jeden strom, tenhle menší je proti vchodu
do radnice pod orlojem





20 komentářů:

  1. Pečené kaštany jsem neměl hrozně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to není ovšem má zásluha    Mě zaujal ten kontrast ocelově šedé břidlice střechy a oranžově osvětlená okna

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný večerní obrázky .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já se hlavně bála o foťák a objektiv, přeci jen tenhle druhý aparát co mám, je o dost větší než ten předchozí.Nakonec jsem ho stejně narvala do kabely a vytáhla až když nebezpečí pominulo...

    OdpovědětVymazat
  5. Osvětlení je pěkné, být bych tam nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  6. No ja jsem tam byl predvcirem necoo na přání kouppit na zrhu...Efekt strmku na vecer pěkných ale davy hrozné

    OdpovědětVymazat
  7. Byl jsem něco na přání koupit na trhu. Efekt stromku pěkný ale davy hrozné...už snad bez překlepu

    OdpovědětVymazat
  8. Osvětlená Praha by mě lákala, ale davy lidí už nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  9. celou dobu mých studií byl Týnský chrám

    OdpovědětVymazat
  10. Fredy Kruger28/12/17 21:23

    " Tak  jak bylo  v Praze ?? "

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ni kaštanů, ni grogu

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Taky si ho pamatuji víc v lešení než bez něj. Nicméně vyplatilo se a teď září nad náměstím jak drahokam ...

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera! Já jsem letos ani naše sváteční náměstí v Brně neviděla, nějak jsem se nepřinutila vyrazit mezi davy. Tak se kochám porůznu na blozích

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Teď jsem akorát psala jednomu fotografovi že jsem si chtěla udělat výlet do Brna, ale díky těm všem věcem který tyhle vánoce posunuly tak šejdrem na to nedošlo. A v klidu už taky pražský trhy nestihnu, protože tam pojedu až po jejich skončení ....

    OdpovědětVymazat
  15. Vámi pořízené fotografie jsou krásně. :) Nejvíce se mi líbí první a třetí snímek. :) Je hezké, že někdo, kdo má zájem o focení i navštevuje krásné lokace a musím Vám moc pochválit, že jste přišla ve večerní době. Moc dobrý nápad.   

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Děkuju moc za pochvalu. Ono večer to prostě má své kouzlo. Zvlášť při té vánoční výzdobě. Prahu prostě nelze nefotografovat.

    OdpovědětVymazat
  17. To je nádhery. Praha a velká města jsou úchvatně nazdobena.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Ačkoliv jsem pražská patriotka, musím uznat že Vídeň je ozdobená na svých vánočních trzích mnohem líp.

    OdpovědětVymazat
  19. Týnský chrám teď vypadá moc hezky, já ho pamatuju ještě z doby, kdy na jeho věžích nejméně 20 let bylo lešení.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: To psal i Drak . Že celou dobu jeho studií tam bylo lešení a bez něj že si Týnský chrám nepamatuje. Je fakt, že já si většinu svého života to lešení taky pamatuju

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....