30 října 2017

Mlžně po cestách ....




Po dvou dnech, kdy jsem vstávala do slunného
rána, mi ten třetí připravil probuzení mlhavé. Když jsem na chatě, tak
mě to moc nevadí, protože vyběhnout do lesa mi trvá přesně pět minut.
A navíc mi nabídne mnoho pěkných možností k focení. Mlhu a v mlze totiž
ráda fotím, a lesní cesty jsou k tomu navíc jak stvořené. Člověku pak pracuje
fantazie na plné pecky když si představuje co by mohlo být tam za tou mlhou ...
















15 komentářů:

  1. Zabrnkala jsi na moji srdeční strunu. Mlha není příjemným společníkem řidičů, ale zajít za ní do lesa je jako procházet se v tajemném příběhu. Když jsem takto nedávno zašla do lesa, manžel se divil, co tam chci, když je taková mlha. Ale ona už se začala zvedat a tak jsem pospíchala. No ale je pravda, že mně mlha i dovede naštvat. Však víš, můj výlet na Kehlsteinhaus. Líbí se mi ty tvoje cestičky mizící v tajemnu i ty pavučinky na koncích mladých jehličnanů.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To nejsou pavučinky, ale ochrana stromků před okusem vysokou. Je to něco jak skelná vata.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, tak já jsem totiž v tom lese nedávno nafotila i pavučiny a tak jsem tohle také považovala za pavučinky jak svítí proti světlu.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak ony tam taky byly pavučiny, ale takové nezajímavé chuchvalce...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jo, tak já fotila i ty chuchvalce z nedostatku jiného materiálu.   

    OdpovědětVymazat
  6. Mlha je pěkná, když má tu správnou"hustotu", aby tak akorát vytvořila příslib tajemna....Pamatuji jak na základce, kdy jsme bydleli trochu stranou vesnice, jsem skoro bloudil do školy mlhou hustou jak mléko...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: I v takové jsem tady jednou fotila

    OdpovědětVymazat
  8. Tam by se natáčely parádní kriminálky

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Na podobné pohledy má můj muž tenhle názor. "Tady to je jak v Midsommeru!"

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Díky, to mne totiž nesmírně baví takovéhle focení.

    OdpovědětVymazat
  11. Letos byla mlha snad pořád

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Asi jak kde. Tady u nás byly snad zatím dva mlžný dny a na chatě a v Praze teď ty tři co mne vyhnali zpátky domů.

    OdpovědětVymazat
  13. Ale být v takovém opuštěném prostředí je o strach. To chce silného bodyguarda :).

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: I když se to nezdá, byl tam dost velký provoz

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....