21 září 2017

A co zbylo na závěr ...



Procházka z pátého zářijového dne se chýlí
ke konci a tak tu dnes budou fotky které mi tak nějak zbyly
a které by se daly souhrnně označit Z hájů a luk ...
Je to takový pelmel z podzimních plodů, travin a motýlků .

Když jsem vycházela, třpytily se na travách ještě kapky po předchozím lehkém deštíku


Sušinka s poetickým jménem Krajka královny Anny. Jinak obyčejná merlíkovitá potvora.


Při pohledu na "načuhující" vrcholek přísavníku, mne přišla na mysl
TlusŤjochova rubrika fotek Mávání....


Poprvé jsem viděla že by komule dostála svému jménu Motýlí keř.
No, seděl na ní jen jeden ...






Když jsem se vracela, po dešti už nebyla ani stopa, za to už se do trav opíralo
podvečerní sluníčko

11 komentářů:

  1. Prostě je podzim tady. To podvečerní sluníčko v trávách mne také vždy nadchne. Kolik zlata je najednou v té suché travině. Mohla bych jít fotit kapky, kdyby se mi chtělo a venku stále nepršelo. Na zahradě hnije poslední úroda.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No mě zas přerůstá zas tráva, padají jablka a mě se do ničeho nechce v tý hnusný zimě...

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky ještě se sluníčkem, teď je venku mokro a prší

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Mi povídej! Večer kosa, mlhy, déšť... dneska výjímečně neprší , za to fučí ledovej vítr.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Měla jsem v nose, že jsem trávu posekala. Ale když je tak mokro, tak ona zase naroste, i když je chladno. Furt jsme brečeli, že máme sucho, tak jsme byli vyslyšeni, Ve frontě prosících jsme se dostali na řadu až nyní.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger21/9/17 20:20

    " K strýcovi šel jsem

    OdpovědětVymazat
  7. Jde léto do podzimu...Motýli nějak poslední dobou už nevídám..Pěkné.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tady když je slunečno jich na zahradě ještě létá dost, bělásci, paví oka, admirálové ...Ale taky už mám doma jednoho nájemníka na přezimování. Usalašil se v koupelně....

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední záchvěvy léta...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Já bych řekla už spíš první náznaky podzimu...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....