28 srpna 2017

Přes kapky ....



V noci ze soboty na neděli tu byla docela pořádná
mela. Pršelo opravdu hodně, blýskalo se kolem dokola a foukal
vítr tak, že ještě ráno bylo na oknech do zahrady spousty kapek. A tak
mne napadlo si vzít zas heldu a mezikroužky a do těch kapek se
podívat. No a co jsem tam viděla to vám teď ukážu ...


Kapka na zelenci


... a trochu větší







Krom kapek na zelenci, jsem všechny fotky kapek na skle otočila
o 180° a tak vznikla malá okénka do jiného světa ...



17 komentářů:

  1. Vendy, ty jsou super, hlavě na tom skle

    OdpovědětVymazat
  2. Prima. Takové přírodní mám ráda. Nejsou tak dokonalé, jak ukazovali naposledy v Milujeme fotografii, ale tam byly ty dokonalky studiové. Přeci jen ty přírodní a doopravdické jsou milejší.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Ty rady co tam byly stejně chci vyzkoušet. Ale venku. Možná i něco doma, to jak bude nálada....

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, nádherná podívaní

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Také mám nutkání to vyzkoušet. Nemám nic proti všelijakým aranžmá, jen jsem si myslela, že tohle už se nedá vyfotiti kompaktem, ale když si to dobře nasvítíš a máš na to čas a nefouká ti doma větřík, pak to může jít i kompaktem. Ale stejně jsem měla větší radost, když se mi to podařilo v přírodě.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný lom světla s hrou barev.

    OdpovědětVymazat
  7. Luxusní a provokativní

    OdpovědětVymazat
  8. [10]:To jako že tě provokuju k tomu zkusit to taky ?

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tohle byl od 19.8. zase po dlouhé době pořádný lijavec. Proto byly i na oknech která jsou jinak schovaná pod skoro metrovým přesahem střechy.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Ne, že to takhle nenafotím

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Ale s tvým foťákem by to mohlo jít. Ultrazoomy umí i velmi dobře makra, vím o čem mluvím, sama jsem ho pěkně na makru proháněla.

    OdpovědětVymazat
  12. Chybí tu palec nahoru!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....