22 srpna 2017

Dneska to jsou dva měsíce...



.... co mi volala dcera a poprvé mi řekla " Ahoj babi".
A tak do našeho života vtrhla, trochu nečekaně a trochu komplikovaně naše Emča
a okamžitě se nám s naprostou samozřejmostí uhnízdila v srdcích.
Dokonce dědeček, byť se snaží navenek stále držet tak trochu stranou
každý den když zapínám počítač mi klade stejnou otázku "Tak co holky? Něco nového? "
Ví totiž, že mi dcera posílá fotky a píše co nového zas ten náš prťouš dělá.
To, že už má dva měsíce se začíná projevovat i tím, že začíná vyjadřovat svůj
názor . Zatím tedy havně buď křikem anebo pantomimou. A že jí to tedy jde !
Obojí !!
Ostatně to je velmi dobře vidět na následujících fotkách ....


Když si měl děda Emču pochovat, nejdřív zděšeně odmítl, že jí rozbije, ale když
mu dcera řekla, že si jí chová i její starší bráška a kupodivu ji doposud nerozbil
nechal se přemluvit, ale prý si na to raději sedne ...


Takhle dala najevo co si myslí o babiččině výrobku


Je to koketa, prostě ženská Smějící se


Už si dokonce občas užívá když jí dcera svlékne


Stejně tak dokáže házet i významné pohledy


Hihňat se víc ...


.... nebo jen tak aby se neřeklo


.... ale i zaujatě pozorovat co je venku



Tentokrát jse si krom posledních dvou fotek vypůjčila ty co fotila dcera.

17 komentářů:

  1. To nám ty vnučky rostou co? Naše už měla půl roku Emička je krásná a umí hezky házet ksichtíky, no ženská, máš pravdu Dědeček je určitě pyšný i když ti chlapi to tak najevo nedají Užívej si Vendy, ani se nenadáme a půjdou do školky Dost často hlídám, už jsem ji měla i celý den a pohoda Mamka mě rozčiluje a Alička mě krásně uklidní, je to zlaté děcko   

    OdpovědětVymazat
  2. Ani se nenadějete a ta krásná holčička vám bude utíkat a budete ji honit a "hledat" a hrát si s ní, jako to děláme někdy při hlídání my. Blondýnka, no jo, krasavice to je už nyní...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, jo... moc to nedává najevo, ale zas se všem komu může chlubí že je děda.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No právě. Už ten pokrok za ty dva měsíce je hodně viditelný.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Až když jsem teď dávala tu fotku s dědou sem mi došlo jak to dcera vychytala, že ta bublina na tričku krásně akorát jde Bobulce od pusy

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná holčinka, náš Foriánek má dnes už měsíce 3. Je vidět rozdíl. Už se směje , když na něj dělám ksichty, hraje si zcela cíleně, udrží hlavu už docela dlouho, den ode dne je jiný. A něš dědek ( i pradědek )jsou z něho celý pryč, i když to nevyjadřují slovy.  

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Tak i u Bobule jsou vidět pokroky, taky už se snaží víc držet hlavičku, už se vykrmila a tak už nemá pštrosí nožičky, ale začínají se jí dělat rozumné faldíky. Je to fofr a já z něj moc nemám, jsem u nich tak jednou do týdne.

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná Taky nikdy nezapomenu na den, kdy z porodnice přišla od dcery sms, že už jsem babičkou No a už má klučina 19 měsíců Tak si to užívej babi, každou možnou chvilku, utíká to

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: To je pravda. ostatně to vidím na svejch dětech. Před chvíli to byla takováhle mrňata a už to jsou víc jak třicátníci....

    OdpovědětVymazat
  10. A v patnácti bude děda kupovat bazuku na nápadníky.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To spíš tatínek ten je bude mít po ruce

    OdpovědětVymazat
  12. Ta už je veliká....Čas tak rychle utíká, za chvíli vám bude utíkat po čtyřech a ani se nenadějete a uteče z donu....

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: No rychle dohání ten trochu brzký start. jak váhově tak centimetrově

    OdpovědětVymazat
  14. To je ale pěkně živé mimčo.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No jo. Tak to je prostě dané

    OdpovědětVymazat
  16. Tvoje vnučka je krásná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....