28 července 2017

Znovu ty květy ....



Dnešní modrou (zatím) oblohu musím oslavit dalším
nášupem kytičkových fotek. A pak možná vystartuju na zahradu
a podívám se po dalších možných úlovcích ....


Levandule (moje zahrada)


Levandule (moje zahrada)


Krvokvět (moje zahrada)


Denivka (moje zahrada)


Denivka (moje zahrada)


Oleandr (zámek Dobříš)


Pampeliška (zahrada na chatě)


Vytrvalá slunečnice (moje zahrada)



15 komentářů:

  1. Tvoje zahrada musí být moc krásná, když tam kvetou tak krásné květiny. Navíc je umíš pěkně vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak trochu klamu tělem . Na zahradě mám jen jeden velký záhon s trvalkami, a pak jeden kde vládnou pivoňky a spíš keříky a na jaře čemeřice. A pak květiny na terase, to jsou zas povětšině fuchsie.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To nevadí, květiny máš krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásná podívaná, třeba druhá fotka s levandulí, ta mě úplně zhypnotizovala, ty barvy... No, a krvokvět (jsem si musela vygooglovat, mám děsné mezery v botanice), ten chci!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Přiznávám, že tu jsem trochu doupravila. právě tu barevnost. Vylezla z foťáku taková hodně domodra a já s říkala, že když je levandule fialová, chce to aby ten nádech celé fotky tomu odpovídal. Krvokvět mám od sousedky, případně bych ti mohla jednu část rostliny věnovat. Ale musíš počítat s tím, že kvést bude tak zhruba za dva, tři roky.

    OdpovědětVymazat
  6. Náramné, přenáramné. Nejvíc se mi líbí dvojka.

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Jo, mě je taky hodně sympatická

    OdpovědětVymazat
  8. Levandule je nádherná. Snad po dlouhé době vidím rozkvetlí oleandr. A pampelišku bych ani nepoznala.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Mě nekvete oleandr už dost let. přiznávám ale , že je fakt že já ho dost chudáka trápím. Tohle byly nádherné obrovské keře na dobříšském zámku. Neodoala jsem ani vyfocení květů, tak tomu, že jsem si uloupla větvičku na zakořenění....S pampeliškou je to tak, že lidé mají zafixované ty jarní. To ale jsou smetanky. Pampelišky jsou tyhle letní žluté potvory kterých je plno na neobdělávaných a neudržovaných plochách. Mě se bohužel vyrojily v trávníku ani nevím jak....

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné, hezké je jak se barvy přelily i do stínu.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Myslíš u té druhé levandule? Tam jsem jim trochu pomohla v editoru já

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....