10 července 2017

Luční ....




Když jsem si řekla, že už asi je toho obilí přeci jen dost,
vzala jsem to z pole rovnou do lesa. Na to, že jsem přijela jen pár dní
po mohutných deštích, které zasáhly okolí Prahy a velkou část okresu Praha - západ.
Jenže lesy byly suché stejně jako předchozí roky, a tak jakýkoli výskyt hub
byl nulový. Jen na jednom místě v lese jsem objevila dvě jezírka, která jsem
ještě v těchto místech a lesích nikdy co si pamatuji neviděla.
V lese jsem se napojila na mojí
obvyklou procházkovou trasu, a po ní došla na dosud nezastavěnou louku.
Bohužel na jejích posledních pár stovek metrů čtverečních, protože na zbytku už stojí
dosti rozsáhlý satelit. Mám zkušenost, že vždycky tady nafotím něco vcelku
zajímavého. Tentokrát to byly květy slézu, krásně nasvícené podvečerním
sluníčkem. A několik motýlkových fotek, ale ty budou v samostatném článku.







Poslední dvě jsem fotila před chatou. Kde se vzal, tu se vzal tenhle druh celíku.
A jelikož se mi tak líbil, dostal milost a při sekání jsem ho nechala na místě.
Opět byly v akci mezikroužky a starý objektiv


13 komentářů:

  1. Krásné fotky Vůbec jsem nevěděla, že ta rostlina má název celík Já jsem nechala na dvoře vysoký mohutný bodlák - je překrásný   Nenávidím satelity a vůbec stavbu domů, kvůli nimž musí ustoupit vzrostlé stromy.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jezírka kde se vzala tu se vzala zajímavé....pekne fotky kytek

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Kde se vzala, tu se vzala tak to vím. Je to pozůstatek po lijácích z předminulého pátku, kdy tu opravu napršelo za poslední léta opravdu velmi hodně ...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Celíků je několik druhů. Satelity stavěné na území Mníšku jsou postavené na loukách, které nikdo neobhospodařoval protože byly špatně dostupné pro zemědělskou techniku, ale les mají za zády. Anebo ty pozemky už prostě obhospodařovat nechtěl.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Začínám si po tvém vzoru zvykat chodit fotit v podvečer

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Mně se v tuhle dobu venku líbí nejvíc, je tam příjemně klidno a světlo už tolik neřve :). Ale dneska mě tam málem sežraly mušky a mouchy a všechno dohromady , protože bylo po dešti a udělalo se znovu dusno. A hned jak všem oschla křídla, tak se vrhli na mě    .

    OdpovědětVymazat
  7. Dobře, že spadla nějaká voda, abys měla pěkné květinové modelky v barevném šatu .

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak když jsem to v pondělí fotila, po vodě naštěstí už bylo tři dny a tak mne nežralo výjímečně, krom otravných smsek od šéfový, nic

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak ty mám spíš tady doma

    OdpovědětVymazat
  10. Taková louka je pro developery velkým lákadlem :).

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Developeři jsou hyeny. Jak někde vyčuchají mrtvou půdu, hned se na ní vrhnou ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....