24 července 2017

Emča ....



V sobotu to byl měsíc, co se narodila moje první vnučka ....

Co všechno se v těch slovech skrývá! Radost, hrdost, strach,láska.
Přiznávám se, že mě ta malá kouzelnice opředla svým kouzlem hned při prvním
spatření. A od té doby mne zapřádá do svých sítí víc a víc. Do té doby,než se narodila
říkala jsem si že nebudu ťuťací babička, že nebudu vyjevená ze všeho co udělá, že nebudu ...

Jenže člověk míní, život mění. Teď mi připadá ta vzdálenost mezi Rybníkem a Litomyšlí přímo
mezigalaktická a ne jen nějakých 12 kilometrů a strašně mi chybí to, že ji nemůžu vidět každý
den. Protože teď už to bude brát fofrem a já u toho budu jen okrajově. A užívat si to bude už někdo
jiný, stejně jako jsem si to užívala já.

A chápu všechny ty babičky, které říkají, že pořádně si mimčo vychutnaly až když se
jim narodilo vnouče. Protože už jsou to ženy zkušené, mají ledacos za sebou a ještě mnoho
před sebou. Jo, a hlavně. S radostí vnouče přijmou pod svá křídla, ale ještě s větší radostí
ho vrátí právoplatným majitelům!Mrkající


Je mi den. A dalších dvacet se na babičku nepodívám ani náhodou ...



A nepodívám ...


.... a nepodívám ....


.... a ... a ne


Čáry máry fuk, je mi měsíc a jsem pěknej vykuk!



Mám po jídle spát, ale nechce se mi. Radši budu hrát s babí na schovávanou


Nebo pozorovat věci kolem


Případně se tvářit velemoudře


První pochování


Takže je jasné, co bude dalším nejčastějším tématem tady na blogu!


23 komentářů:

  1. Eminka je úžasná. Nedivím se, že jsi celá pryč.

    OdpovědětVymazat
  2. Emi je kouzelná, Vendi!

    OdpovědětVymazat
  3. MarijaKes24/7/17 17:44

    Vendy, malá je nádherná. A tobě to s ní velmi sluší. Změnila jsi účes, prima.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, bože, to je krásné miminko Takový malý růžový voňavý balíček je Eminka Jaké má frajerské kalhoty Sluší vám to oběma Těch 12 km je hnedle vedle

    OdpovědětVymazat
  5. Máš ve všem pravdu, děti jsou děti, ty vychováváme, ale vnoučata rozmazlujeme, obdivujeme a...

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy vím o čem mluvíš, s vnoučetem se všechno změní Emička je roztomilá Už třetí týden hlídám ráno Aličku, snacha chodí na brigádu a já si užívám, ještě mi nezabečela, je to zlatíčko Mám výhodu, že bydlí kousek ode mě, tak tři minuty a za pár let přijde i sama Navíc je to první vnučka po třech vnucích Užívej si malou a rozmazluj na výchovu jsou rodiče   

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to stejně, jen s tím rozdílem, že náš Floriánek je o měsíc starší a už se začíná zajímat o svět a rozdávat první úsměvy.   

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, Eminka je kouzelná Moc vám to spolu sluší Užívej si ty pěkné chvíle

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tak ten měsíc už je hodně znát. Přeci jen už se víc zajímá co je kolem ní, už se i trochu víc zpevňuje a snaží se i sama už i hlavičku chvíli držet.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tak na to až bude o něco starší se už taky těším. To už zas bude o něčem jiném...

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: No jo, to víš, holka! ta má takových věcí hromadu. Jak podotknul dcery partner Jen jestli to holky unosíte

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Tak já šla akorát od kadeřnice, ale účes je stále stejný, jen barevnost se vždycky na chvíli mění   

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Díky Kámoš podotknul že spíš vypadám jako mamča. Omlouvá ho to že špatně vidí   

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Tak zatím si jí užívám jak to jde

    OdpovědětVymazat
  15. Je třeba si dobře pospat, aby bylo dost energie na poznávání světa . Vůbec není divu, pokud to bude časté téma blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: No, ale tak dopadnout zase zrovna netoužím. Jsem za ní nesmírně ráda, ale nejsem zase typ kterýmu se celý svět smrskne jen a jen do toho vnoučete a už nic jiného ho nezajímá.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné mimčo. Tak si to užívej. Těch 12 km není tak moc......

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji, babičko, máš hezoučkou vnučku, kouzelnou

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: To už říkala moje mamina, když jsme si u nich vyzvedávali děti když je hlídali. Že nám to nezáviděj, oni je můžou vrátit, ale my je máme doživotně   . Takže já to teď říkám dceři

    OdpovědětVymazat
  20. My máme hned dvě vnučky (dvojčata) a koncem července měly rok. Takovéto človíčky žádný dandík nenahradí

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Tak je to zas úplně něco jiného, samozřejmě

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....