12 června 2017

Něco vám doma překáží a nevíte cos tím? Šup s tím do zahrady! ....



Máte doma nepoužívaný starý kufr? Rozbitý počítač?
Staré křeslo, komodu nebo auto? A nevíte co s nimi? Návod tu
pro vás mám. Nakupte kytky, hlínu a šup s nimi na zahradu.
Nevěříte? Tak následující fotky vám napoví víc ....

Pokud upravíte dětem takovéto počítačové centrum, máte s největší pravděpodobností
postaráno o to, že tam rozhodně nebudou sedět celý den




Kdo sbírá minerály, může si některým úlovkem korunovat vodní kaskádu
jako v tomto případě. Nebo jen tak někde v zahradě umístit pro potěchu oka


Co se starým trabim? Škodulí či jiným autem? Udělat z něj skalku!


Už v něm nechce nikdo sedávat a tak ať si užijí pohodlí kytičky
(tedy já bych ho tedy využívala na sezení. Takové krásné křeslo ... )
Ještě musím upřesnit, že tyhle tři fotky jsem nefotila já, nýbrž jsem si je vypůjčila
ze stránek cestovky s kterou jsem jela. Já prostě tuhle část zahrad vůbec nenavštívila
asi jako dalších pět částí ....


.... nebo tahle komoda. To by byl úžasný kus nabytku ....



Industriální ptáci. To mne napadlo hned když jsem je viděla. Jejich velkého kamaráda
jste mohli vidět vykukovat za stromem v prosincovém článku. Tihle jsou menší a sofistikovanější.
Ale u všech mě naprosto dostávají jejich výrazy ...



20 komentářů:

  1. Správně uhozené nápady, líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý líbí se mi ten počítač tu komodu bych brala domů

    OdpovědětVymazat
  3. týjo ! tak to vypadá hodně dobře.. ale na to chce mít taky spoustu kreativity.. :) .. jinak máš moc nádherný a příjemný blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, možná jsem staromódní, ale zdá se mi to už přehnané. Vidím krásu v něčem jiném.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tak to je super. Můj starožitný kufr je papírový a dlouho by na případném dešti nevydržel, ale delší životnost by měl lodní nebo vojenský dřevěný kufr po tátovy. Ve vlhkém sklepě mu stejně není dobře. Musím mrknout, co jsem v tom všechno za krámy a zase udělám někde pořádek.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ono se dá využít cokoli, staré holinky, staré trekové boty (ty jsem fotila v prosinci)různé nádoby, konve od mléka.... viděla jsem spousty nádherných zahradních dekorací jejichž základem byly tyhle obyčejné věci.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Jsou lidé, kteří tyhle staré věci vezmou a postaví do zahrady a použijí takovýmto způsobem a dají jim takovýto život. A jsou lidé, kteří si je vezmou do parády a pak z nich jsou  nádherné designové kousky do bytu. Já přiznávám že patřím k těm druhým. Ale jako ukázka co se dá udělat i s věcmi pro mnohé nepotřebnými to je myslím akorát.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Anebo si najít inspirace na netu. Dneska už to není problém. A starých věcí se válí všude dost.Díky za pochvalu. Udělala mi radost

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Záhořovo počítačové centrum. Aneb jak dětem co nejvíc znechutit pobyt u počítače. Stačí jeden dva žulové kvádry bez podložek a podprdelníků.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Jak jsem říkala, křeslo a komodu bych si pěkně zrenovovala a postavila doma, ale ty ostatní beru jako zajímavé nápady. A pak bych chtěla některého z těch ptáků. Ty jejich srandovní xichtíky člověku zvednou okamžitě náladu. Asi budu muset přemluvit synátora, ať se mi zeptá na dílně jestli by mi ho někdo nemohl posvařovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvěle ujeté, ve sklepě máme starej kompík, hned jak ten můj přijde domů, navrhnu mu využití...

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: No prosím, to jsem ráda že to někoho inspirovalo   

    OdpovědětVymazat
  13. Ono je to moc hezky naaranžovaný, ale v praxi si to nějak nedovedu představit.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Proč? Otevřeš kufr, nasypeš hlínu a osázíš.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Já myslela to, jak to vypadá časem

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No je to asi stejně trvanlivé jak ty letničky ....ale to křeslo asi vydrží s těma sukulentama i dýl. A takový botky nebo holinky vydrží taky dlouho.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Já nemyslela ty kytky, ale právě třeba to křeslo atd. Asi nejsu moc optimista

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu to vypadá na pěkné místo. Ten, který vymýšlí zakomponování "odpadu" do květinových expozic, je machr. Třeba ta komoda? To je geniální.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tyhle zahrady jsou něco školky, park a Hornbach. Budují se na pozemcích jednoho šlechtického rodu, kterému tam patří panství a buduje je zahradnická škola ve spolupráci se špičkovými zahradními architekty. Většinu rostlin si můžeš i v obchodě který k nim přiléhá koupit. I doplňky do zahrady, včetně těhle industriáků ptáků. Navíc tam můžeš využívat všechny úžasné zahradní pavilony, domky a altánky k odpočinku. V jednom jezírku si můžeš ráchat i nohy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....