23 června 2017

Malé odbočení ....




Tak .... a je to tu. Od včera už nejsem BB, ale DB.
Nebojte se, nezbláznila jsme se a nepovažuji se ani za Brigit Bardot, která
tyto iniciály udělala nesmrtelnými (tak možná jedině co máme trochu společného
jsou velká prsa) a ani se nepovažuji za mašinu Deutsche Bahn (no, moje rozměry by tomu už tak trochu naznačovaly )
Jen jsem se posunula z kolonky Budoucí Babička do kolonky Definitivní Babička.

Včera se totiž zcela nečekaně naše Emule rozhodla dál se nenechat schovávat v nějaké
tmavé díře, obzvlášť když je venku tak krásně slunečno, ale vydala se na výlet za sluníčkem a teplem.
A vůbec jí nevadilo, že to je o tři neděle dřív. A že vlastně nikdo nemá nic připraveného.
Že tím pádem svým rodičům a potažmo i prarodičům připraví pěkně horké chvilky.
Že nám tak trochu připraví šok. Takový, že se babička málem utopí v bazénu, kde se plaví
když jí její mamina zavolá že už jsou tři. Á, vlastně čtyři. Nesmím zapomenout na Matese.
Ostatně ten ani s Michalem nemluví. Dovolil si totiž ho nechat doma od dvou hodin ráno,
sbalit mu paničku a někam jí odvézt a vrátit se domů až nědy odpoledne.

Tak dlouho to Emuli totiž trvalo. Nejdřív že jo, že tedy půjde ven, pak zas že zůstane
přece jen tam kde je, a takhle se rozhodovala až do těch čtvrt na tři...

A tak se u nás tedy zjevila Emma, vážící necelá tři kila a měřící 49 cm.
Tak tě tedy v té naší bláznivé rodině vítá jedna bláznivá babička Mrkající

Jediné co jsem stihla v předstihu je tahle kytička na kočárek. Na postýlku ještě musím
dodělat.





25 komentářů:

  1. Gratuluji to je parádní a kytí nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, blahopřeji a vítám tě do klubu babiček.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Děkuju moc a tím víc si toho vážím. Akorát mi udělali trochu podraz, protože jí nakonec dali Ema a ne Emma. Tak jedna kytička bude tak a druhá onak. I když mě se to s těmi dvěma m líbí víc.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, gratuluji! Chápu, že sluníčko je velké lákadlo .

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Samozřejmě! V tomhle bude po mě    Díky za gratulaci ...

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Na tom nezáleží, Vendy, hlavně když bude holčička zdravá.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju ještě jednou, ať Vám všem dělá Emmička jenom radost

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Díky ještě jednou

    OdpovědětVymazat
  9. Srdečně blahopřeji k vnučce

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě jednou posílám velikanananánskou gratulaci, užívej si svou novou roli .

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k roli babičky!

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: Děkuju. No myslím si že druhá babička se umí velmi dobře ve svých babičkovských právech prosadit. O to nemám strach.... pilně to dokazuje celou dobu co se dozvěděla, že je dcera těhotná. Ona je to profesionální babička. Šla do důchodu předčasně, aby mohla hlídat vnoučata. Teď už má páté.

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju! :) A maličkému človíčkovi přeju krásný a štasný život a hlavně zdravíčko! :)

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: Děkuju, zatím jsme trochu zežloutli, tak se čeká co bude dál.

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: To bude v pohodě, můj kluk byl taky pár dní jako broskvička  ;).

    OdpovědětVymazat
  16. [20]: Dcera sama mne držela díky žloutence ve špitále dvanáct dní. Synátor to zvládnul rychle.

    OdpovědětVymazat
  17. Gratulace velká! A jestli vás to všechny uklidní - narodit se o 3 týdny dřív a nemít nic připraveného, není tak špatný scénář... já měla v bytě hromadu pytlů s oblečením a všechno vzhůru nohama a bylo mi to v tu chvíli, když jsme malého přinesli domů, úplně jedno. Byl prostě jen ON. Během několika dní jsem to postupně dala tak nějak do pořádku a jsou věci, které nejsou dodnes... a všechno jde, plynule a bez stresu.

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: Já taky gratuluju k Floriánkovi . On to naštěstí dcery partner dokonale zvládnul připravit, dcera už měla všechno roztříděné a připravené taky. Byla celou dobu na neschopence, tak jí to lezlo na mozek tudíž si všechno připravovala. A malá je stejně pořád pod lékařským dohledem, má žloutenku, pak nepřibírá, pak zas přibírá, ale nebělá, teď zas se zdálo pediatrovi že zaslechl nějaký malý šelest na srdíčku .... takže bůhví kdy vůbec půjdou domů ....

    OdpovědětVymazat
  19. [24]: Já děkuju, ale zatím jsou stále nějaké problémy. Sotva holky pustili v pátek domů, už zas ráno byla dcera ve špitálu zpátky kvůli nějakému problému. Dneska jí čeká malý chirurgický zákrok a když to bude O.K. tak půjde zítra domů. Takže zatím jsme prcka viděli jen jednou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....