01 května 2017

Co dokáže háček .....




..... tedy zatím ne ten můj. Ale jiných
šikovnýc umělkyň, protože to co vám tu chci
dnes nabídnout se nedá jinak nazvat než umělecká díla.
A je to alternativa pro ty, kdo neumí pěstovat kytky anebo nemají tu možnost .....

Takže kdo se chce inspirovat, má možnost. Myslím, že popisovat
dané květiny je asi úplně zbytečné, protože i kdyby tam nebyl název, jsou
tak realistické, že je člověk hned pozná ...



Tak tohle je akorát pro mne. Hvězdník prostě ne a ne přimět k následnému
kvetení. Tak tu je varianta pro mne Mrkající







A že jdou udělat i zajímavé svatební kytice ....



Tohle všechno je zas zlomek toho, co jsem vyčmuchala na pinterestu.




28 komentářů:

  1. Tak to je neskutečná krása!!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jako háčkařku, která se zas do toho pomalu dává to je pro mne sakra výzva!

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, jdi do toho, tohle je neuvěřitelná nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak asi by to nebylo až tak těžké, určitě ne ty růžičky, a ještě co bych asi taky zvládla je ten lotos a určitě ten hvězdník

    OdpovědětVymazat
  5. Hana Hávová1/5/17 14:46

    To je nádhera, to bych chtěla umět.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, ale to bych nedala.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Zvládla bys všechno, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No, myslím že mne silně přeceňuješ!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Tak já bych z fleku dala ten hvězdník a bonsaj

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, to je hezké. Fakt umělecká díla.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Jak tam tak brousím po to Pinterestu,háčkujou ženský snad všechno. Dokonce i dorty a zákusky....

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Tak dorty a zákusky jedině doooravdický. Háčkované bych jen oslintala.

    OdpovědětVymazat
  13. Je toto možné? Obdivuju každého, kdo něco takového umí. Jakékoli ruční práce tak dokonale provedené. Wendy, a já si též myslím, že cokoli z toho bys zvládla

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Já vám děvčata děkuju, že máte o mě tak vysoké mínění, ale jsou věci které opravdu přenechám těm které to zvládají líp. Možná že něco zkusím, ale pochybuju že to bude stejně báječně vypadat.

    OdpovědětVymazat
  15. Wendy, jak znám sedm let tvůj neuvěřitelně šikovný UM, věřím, že příští ukázky háčků budou už tvé!

    OdpovědětVymazat
  16. Páni! Některá dílka jsou vážně neuvěřitelná! Pustíš se do něčeho takového?

    OdpovědětVymazat
  17. [20]:Ted se musim venovat babickovskemu hackovani. A jedne zakazce.

    OdpovědětVymazat
  18. Vendy, ty háčkované květiny jsou naprosto úžasné a u některých jsem se musela opravdu hodně pozorně dívat, protože vypadají jako živé a to bez nadsázky.

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Vidíš, a tohle je sice háčkováním podstatně jednodušší než ty záclony, jsou to jen a jen krátké sloupky, ale vytvarovat potom z toho ten květ, to už je asi věc úplně jiná....

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Zatím mám jiné háčkovací aktivity

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Tak ta poinsetie stoprocentně.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezké. Háčkovat umím a nejen krátké sloupky, ale nevím, jestli bych to už nyní zvládla se s tím tak "piplat"-ramweno mi to nedovolí.

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to skvěle, klidně se do toho můžeš pustit, protože ty to zvládněš :). Nepřej si vědět, co bych z toho vyšmudlala já .

    OdpovědětVymazat
  24. Klobouk dolů. To je opravdu paráda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....