17 února 2017

Něco z pondělí podruhé .......



Myslím, že zrovna dnes se trochu sluníčka bude hodit.
Nevím jak kde a u koho, ale tady je od rána mlha, hnus, prší, sněží
zkrátka děs hnusný zimy. Po těch třech sluníčkových dnech je to pěkná
šlupka mezi oči.

Pohrála jsem si se stínohrou ....





...... pokochala se sluníčkem ve vodě .....


...... nebo v korunách stromů ....


...... a podívala se na pár ledových krajek ....
(ale šíleně mne tam vytáčely ty suchý kopřivy)





18 komentářů:

  1. U nás je to úplně to samí.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás bylo celý týden taky tak slunečno, děcka měly prázdniny tak si užily sněhu Dnes pro změnu chumelí a chumelí

    OdpovědětVymazat
  3. Ale kopřivy jsou příroda Patří tam, když tam rostou Moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nenapsala všechno a omylem jsem odklikla.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tím chceš říct, že mám taky takový tesáky? Sice tu taje, taky bylo po tři dny teplo, ale teď, když koukám z okna tak je tam parádní mlha. Asi z toho jak do toho sněhu začalo pršet, neudělala se námraza ale mlha. Tady je to taky vždycky na dlouhé lokty. Pokud je takováhle zima, většinou se tu na zahradě dá dělat až od půlky května. před tím ne, protože to je všechno strašně mokrý. A stejně tak i v květnu tu dokáží být i devítistupňové noční mrazy a chumelit když jsou stromy v plném květu. Ale taky se nám už stalo, že jsme v půlce února seli na záhony zeleninu. A v červnu nám zmrzly rajčata a vysazený ořech..... tady je to počasí hodně nestálé a dělá dost velké kotrmelce ve velmi krátké době.

    OdpovědětVymazat
  6. Obráízky jsou pěkné, normální zima, no. Je únor, jaro je ještě daleko.

    OdpovědětVymazat
  7. U nás dopoledne svítilo sluníčko a já se chystala ven s fot'ákem. Ale člověk míní a .... všimla jsem si louže v koupelně a myslela si, že nám teče pračka. Omyl, teklo z topení. Takže výlet žádný, likvidovala se kalamita.

    OdpovědětVymazat
  8. Sluníčko a modrou oblohu jsem neviděl už dva týdny. U nás pořád smog a mlhy

    OdpovědětVymazat
  9. Ta první fotka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  10. Tady bylo dnes taky hnusně, mlha, a kolem poledne padalo cosi jako sníh, nacucnutý vodou, brrrr.

    OdpovědětVymazat
  11. Stínohra je skvostná, Vendy, zvlášť na první fotce.

    OdpovědětVymazat
  12. Fredy Kruger18/2/17 01:08

    Strýc v neděli, přišel si pro peníze :

    OdpovědětVymazat
  13. MarijaKes18/2/17 07:37

    Moc pěkné. U nás dneska hnus.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: A co myslíž že je od čtvrtka tady? Hnus šedivej!

    OdpovědětVymazat
  15. Bože ty přecvaky myslím rychlejc než píšu. "Myslíš"

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Jo, tak tyhle srágorytu taky padaly

    OdpovědětVymazat
  17. [8]: Tady bylo takhle krásně sluníčko od pondělí do středy. Před tím a potom sice bylo zataženo, ale smog nám tady dává pokoj. Tak když se tu začne zatápět tak je fakt, že to je tedy lahůdka....

    OdpovědětVymazat
  18. Slunce, sníh, led a modrá obloha, krásná kombinace.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....