04 ledna 2017

Už je to tu zas .... ČERVEN



Venku nám solidně nachumelilo a alespoň pro mne to začíná
překračovat tu hranici kdy se mi to ještě líbí a kdy už mne to začíná
silně štvát. Takže je nejlepší doba na to dát si pár červnových fotek. Nejsou
to ještě úplně klasické letní fotky, z kterých je cítit teplo, vůně posečené trávy
a prázdninové lenošení, ale už to pomalu ten vrchol léta a to prázdniny, začíná připomínat.







15 komentářů:

  1. krásne fotky krásny kalendar no proste nádhera

    OdpovědětVymazat
  2. Na červen se neskutečně moc těším, ale jsem zas ráda, že se konečně venku objevil sníh :) Teď bych chtěla mít Vánoce :( nechápu, proč se to takhle vždycky opoždí :(

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotečky :). Letní potěší, i já mám ještě nějaké v záloze :). V zimě me focení nebaví, z toho posledního jsem omarodila.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Mě to sice dneska láká, ale fučí dost silnej vítr a všechen sníh ze stromů sfoukává takže to hezké jde rychle dolů. Uvidím, ale potřebovala bych provětrat hlavu. Vždycky jsem z hospody totálně vyšťavená. Ono poslouchat ty nebetyčný kraviny a čuchat kouř z cigaret je fakt dost vysilující.

    OdpovědětVymazat
  5. Opět výběr z nádherných fotek a je těžké vybrat tu nej.. Ale mám svého favorita a dám mu hlas.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Nakonec jsem se přemluvila a šla ven. Sice foukalo, nicméně jak jsem zalezla do údolí mezi stromy bylo to lepší.... jen je škoda že vítr tu bílou krásu ze stromů hned sfoukal.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak na letní teplíčko už se těším, protože jsme se právě vrátili z procházky a jsme úúplně zachumelení.. Mám zimu ráda, ale štve mě ta brzká tma..

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:... fotku číslo 3 ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dala jsem hlas trojce, jsem na motýly, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. vím jedno...když je zima, lidi chtěji teplo a když je vedro, lidi chtějí zimu...jinak krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta vážka je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  12. Ách, troška léta už se ho nemůžu dočkat

    OdpovědětVymazat
  13. Bezva nápad, připomenout si léto Já zase pravidelně kolem února začínám listovat ve svém adresáři fotek z letní dovolené a výletů

    OdpovědětVymazat
  14. 1, z té je roční doba pěkně vidět, příroda už láká k procházkám.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....