27 ledna 2017

Nejpokornější ......



10 komentářů:

  1. Ano alfa a omega, začátek a konec.

    OdpovědětVymazat
  2. V pokoře od začátku až do konce. Tak bychom měli žít všichni, ale buhužel je to jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka, ale trochu na mě trochu depresivní. Možná to je i tím počasím, zataženo, mlhavo, mrazivo.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka, ale působí na mně smutně.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ono krom amerických kostelů asi nikde jinde v kostelích sranda není. Naopak, ze všech stran se na tebe hrne věčné zatracení, očistec a peklo!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Asi.Já taky na kostele nevidím nic třeskutě veselého. Spíš spoustu bolesti, útlaku a nucení do něčeho proti lidskému přesvědčení.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta naše svíce také dohoří a těsně předtím si možná na pokoru vzpomeneme.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....