25 ledna 2017

Ledově studené Klášterní zahrady .....



Přesně po týdnu od nafocení prvních zimních fotek
Klášterních zahrad jsem se na místo dostavila podruhé. Tentokrát ráno,
a za pořádného mrazu. Nevezla jsem si tentokrát foťák a tak ho zastoupil tentokrát
mobil. Nejsem moc příznivcem focení mobilem, prostě jako staromilec raději fotím aparátem,
ale vyměnila jsem s mužem můj mobil za mobil dcery která dostala nový a ten její původní
má na telefon dost slušný foťák.
A tak jsem v nějakých -12 °C a s řádně mrznoucími prsty udělala
těhle pár ledově ranních obrázků .....


Vím že to ještě chce vychytávat detaily, jako je rovný horizont, protože po srovnání fotky v editoru
mi pak něco na ní chybí.




Zoom už není to, co by se dalo chválit, ale líbilo se mi sluníčko prosvítající okny






Jako pohotovostní alternativa si myslím ten telefon jde, navíc je pořád po ruce což je velká výhoda.
Ale pro mne je to ale pořád jen náhražka.

A zatím co tohle píšu, ležím zas a opět v posteli, popíjím horké čaje, cucám Halls, a mám
okolo sebe hromadu kapesníků a na hlavě studenej obklad. Vymstilo se mi nedoléčení
minulého onemocnění a zase se mi to, tentokrát včetně teplot, vrátilo. Snad se mi to tentokrát podaří
i když tomu nedávám moc šancí, šéfová s jejím rozpuštěným mozkem v alkoholu to asi moc nepochopí
a bude chtít po mě plnit mé povinnosti. Byť jsem jí psala jasně že se potřebuju doléčit.
Nevím do jaké míry to pochopila ....

12 komentářů:

  1. Vendy, každopádně se koukej doléčit. Ono se to rádo vrací a ono, když pak chybí zdraví, stojí všechno za .... Dosad' si jakékoliv slovo.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec není poznat, že jsi fotila mobilem, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jenže ono to je dneska vlastně už obráceně. Každý fotí na mobil nebo tablet a kdo fotoaparátem je skoro exot!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Zoubkových fotografií najdeš v Litomyšli na veřejném prostranství pár kousků. U zámku, tady v klášterkách selou partičku, na hřbitově sv. Anny a hlavně ve sklepení zámku kde jsou výstavní prostory.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, fotky jsi pořídila pěkné, jen v tom mrazu to bylo určitě náročné. Nedoléčené nemoci jsou nebezpečné. Kašli na šéfovou, zdraví je přednější. Já vím ono se to řekne. Lidi se bojí o práci a šéfové toho zneužívají. Přeji uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tak já jsem jenom na dohodu, nemám to jako stálé zaměstnání na smlouvu, takže si  nemůžu nechat napsat neschopenku a navíc smlouva na provedení práce mi skončila 31.12. takže de facto si můžu zůstat doma bez jakýchkoli problémů.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Jo, to máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: No vidíš, jak blbnu. Zoubkových soch, samozřejmě.....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné je prozáření okna světlem zevnitř kostela. Jako kdyby v něm hořelo.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Vidím, že Alena to už zodpověděla hned v 1. komentáři. Jsou opravdu snadno poznatelné.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ano, on má v Litomyšli galerii a žije tam. Ta socha je součástí většího sousoší které jsem už taky jednou na blogu měla, další sochy jsou pak na zámku a jedna na hřbitově u sv. Anny. V klášterkách je i sousoší které vytvořil jeho syn.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....