15 prosince 2016

Zahradní pelmel .....




Jako předposlední fotky z Kittenberských zahrad
týkajících se květin, výzdoby a pod. bude roztodivný
pelmel, který je nafocený v různých koutech zahrad, věci které mne
nějak zaujaly. Tedy ne že by toho nebylo v celém areálu málo
co člověka zaujme, ale vždycky se najde ještě nějaká drobnost
která je zajímavější a na které vaše oko spočine .....


Ty krásné březové svíčky měli po zahradách v aranžmá všude,
viděla sem spousty lidí které si je kupovali, ale nikde jsem je v prodejně nenašla.
Jako nápad skvělá věc.


Kostelů, kostelíků, klášterů, hradů, zřícenin a zámků
je v Dolním Rakousku opravdu hodně, takže asi není pohled do kraje kdeby se alespoň jeden nenašel


Dětský svět s tobogánem, skluzavkami a jinými, pro děti tak přitažlivými atrakcemi


Tenhle načuhující pták ze šrotu, m
ne opravdu rozesmál. Ten jeho xichtík je vážně
hodně veselý. A skvělý nápad udělat skulpturu ze šrotu. Takových věciček tam bylo
dost, ale mne prostě zaujal tenhle pták.


Takhle vypadá v celé své rezavé kráse


Symbol vánoc nejznámější. Cesmína s jejími rudými kuličkami


Takhle nějak to mělo vypadat a vypadá když svítí všechno co je ozdobené.
Za naší návštěvy se světlíška rozsvítila jen ve stiných částech zahrad.


Nevím jestli jindy slouží tenhle skleník svému účelu, nebo už je to jen
a jen čistě taková příjemná restaurace.....


Zákoutí s vánočními hvězdami. Jedna odrůda byla vážně hodně zajímavá, takovou
jsem u nás ještě neviděla, ale ta cena už byla vážně dost vysoká. Kdyby se mi podařilo jí
dopěstovat do dalších vánoc tak bych do ní šla, ale většinou jsem ráda že přežije svátky.


Jak si pohrát s perspektivou .....

15 komentářů:

  1. Ten pták je úžasnej, trochu mi připomíná příšerky z filmu Strašidýlko z vikýře .

    OdpovědětVymazat
  2. Visdím tam zajímavé věci, zřejmě hodně využívají věcí už  vysloužilých. Květiny jsou moc hezké. Symbol Vánoc cesmína zrovna jiskří...

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá reportáž....   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: nemohu posoudit, protože jsem neviděla, ale můžu ti říct že jsem se opravdu hodně rozchechtala když na mne vykouknul.... má fakt strašně optimistickej veselej xichtík.

    OdpovědětVymazat
  5. Šrotový pták je super. kouká jak sůva z nudlí.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: V tomhle případě, jak vidno dle květiny vedle něj, jak šroťák z růže

    OdpovědětVymazat
  7. Ta restaurace je opravdu zajímavá, zvláštní a krásná výzdoba...

    OdpovědětVymazat
  8. Hned bych se svezla na tobogánu.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné zážitky. Perspektiva se ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To už tak měli upravené oni Já to jen cvakla....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: To jo, jenže tenhle byl dost úzký. Tak ty by ses tam možná vešla, ale já už asi ne.

    OdpovědětVymazat
  12. Pták má kukadla jako mimozemšťan.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: To má! A máš pravdu, dětský svět je tu opravdu vymakaný, i s tím, že si mohou děti na různých potůčcích zvedat a zase zavírat stavidla a měnit jejich směr, mohou si tam zahrát obří mikádo a jiné hry, dobývat pirátskou loď.... pro ně tam mají opravdu skvělé podmínky.

    OdpovědětVymazat
  14. Kouzelné fotky, asi by se mi ve skleníkové restauraci moc líbilo

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No mě se v ní taky líbilo, zvlášť když jsem zjistila že se z ní jde do nádherně chladné prodejní části....ono v ní totiž opravdu bylo jak ve skleníku, a když by člověk oblečený pro celodenní pobyt venku i krátká chvíle v ní stačila aby z něj lil pot.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....