23 listopadu 2016

Nejbzučivější ......






Dnes byť by mělo být správně beze slov, udělám výjimku. Párkrát se v komentech
pod mými fotkami objevil takový, kde se psalo Tak tohle bych bral(a) i jako obraz
na zeď. Takže i tohle teď bude možné. Ozval se mi majitel eshopu s fotoobrazy
a nabídl mi spolupráci. Jde o fotoobrazy z autorských fotografií z jejichž prodeje
jde autorovi provize. Nejdřív jsem byla, stejně jako v případě oné bohužel
neuskutečněné nabídky od české pobočky firmy Luis Vuitton ohledně vánočních
ozdob pro zaměstnance, přesvědčená že se jedná o nějaký vtip, ale pak jsem si
řekla že za odpověď nic nedám a optala se o co jde. A ono to opravdu bylo myšleno
vážně. Takže teď čekám ještě na nějaká upřesnění ke smlouvě a pak děj se vůle boží.
Tedy spíš snad se najde někdo kdo si to koupí .....

16 komentářů:

  1. Tak to gratuluji a pak napiš, jak to dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Sama jsem zvědavá. Já si dělala ze svých fotek zvětšeninu tak max. na A3. Možná že někde visí v Americe jedna moje fotka v kanclu ale to jsem neviděla.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: No, to si taky říkám. Ale on už je asi docela úspěch když tohle někomu za nabídku vůbec stojí. Až bude hotový můj profil, tak sem dám odkaz.

    OdpovědětVymazat
  4. Já stále říkám, že ten kdo umí, ten se prosadí anebo aspoň někoho potěší....

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super.....

    OdpovědětVymazat
  6. Při spolupráci buď opatrná a držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeji, tvé fotografie jsou nesmírně kvalitní a zaslouží si širší uplatnění. Přeji také šťastnou ruku e-shopu ve vytváření obrazů a hodně zákazníků.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Víš, já si pořád myslím že to zas tak super neumím. Ale zřejmě to je jen mým nízkým sebevědomím. Asi to přece za něco stojí......

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Dostala jsem licenční smlouvu a nepřipadá mi v ní nic špatného. Jenže taky zas nejsem žádnej právník.....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Díky. Já doufám že se snad nějaký zájemce najde ....

    OdpovědětVymazat
  11. Autorská fotografie je z právního pohledu nesmírně zajímavé téma a vždycky záleží na tom, kolik může existovat výtisků, jestli jde o výtisky autorské, které mají povahu originálu, nebo o prostou kopii, jaká jsou práva zastupujícího obchodníka atd., atd. Moc držím palce, ať je o tvoje fotky zájem a ať tě nikdo moc nebere na hůl .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....