04 listopadu 2016

Naposledy .....




....... asi v letošním roce si dáme zářivé
podzimní fotky. Jak tu pár dní foukalo, spousty stromů
už je holých, a dnešní noční mrazík asi dokonal zkázu, a to co
přežilo spálil. Však už je vidět jak i bez větru se sypou listy dolů.
Pro mne to znamená jedno, vzít sekačku a projet na zahradě
místa kde je nejvíc listí abych se ho zbavila, protože jestli mi
na zahradě něco dělá na záda opravdu hodně zle, tak je
hrabání. Tak alespoň částečně se ho takhle zbavím.
Navíc mi nezabere na kompostu tolik místa.....

Při téhle procházce jsem si konečně pěkně a s velkou
chutí zabrouzdala ve vysokých vrstvách spadaného
listí, tak jak to vždycky hrozně ráda dělávám v Praze
když chodím po Petříně, nebo po chodnících pod stromy.
Dlužno dodat, že i moje dcera tohle nějak podědila a
nevynechá jedinou hromadu aby se alespoň okrajem neprošla MrkajícíUsmívající se

















17 komentářů:

  1. Krásné fotky podzimní, ale předzvěst zimy. Bude také krásná?

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel vidím jen dvě fota a jsou krásná Brouzdání listím miluju od malinka a moje děti také Jen můj muž ne : prý se zašpiním jak malé děcko

    OdpovědětVymazat
  3. A hele, ta poslední fotka, to je jak schody do nebes!

    OdpovědětVymazat
  4. Krása nesmírná, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Zhruba před týdnem. Ale během něj taky až do dnes skoro všechno opadalo. Až na moje lísky, ty se drží zuby nehty...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Zajímavé přirovnání ....

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky,když se objevíš v lese, běží na ježčích sociálních sítích rychlé varování: Bacha, Vendy už zase brouzdá!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak hrozný to zas není, spíš že by se varovali Bacha, Bobeš, zase nás bude snášet na hromadu!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Děkuji. Děkuji.Děkuji

    OdpovědětVymazat
  10. Prosluněné, pozlacené a nádherné, hned bych se brouzdla šustícím listím...

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné barvy, nádhera :). U nás je opět mlha a hnusno .

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Dneska je zas nádherně, ale já mám utrum, rozkapávali i dneska na očním obě kukadlice, zjistilo se že mám nějaké zákaly na sklivci a tak jsem vyfásla kapky a navíc po tom rozkapání vidím tak strašně blbě že bych nezaostřila nic.....

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tak to ti držím palce, abys měla kukadla zase brzy v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já doufám že jo, protože jsem měla v poslední době problém s ostřením přes hledáček, jak jsem začala do něj  intenzivně koukat, začalo mi všechno plavat a klouzat a neviděla jsem pak de facto skoro vůbec nic. Tudíž to bylo focení na slepo.Sníh tady v minimu taky leží, je to jen takové pocukrování.

    OdpovědětVymazat
  15. Nám tady u paneláku několikrát do roka sekají trávu, uklízí listí, posypový písek po zimní sezóně apod. a pak tam nikdo u něj nesmí parkovat, aby nepřekážel. A na to jsem už nejméně 3-krát zapomněli a večer ho nepřevezli a ráno se pak divili, že je odtažené. A pak to zjišťování, kde je, nehledě k tomu, že se to i prodražilo.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Samozřejmě, vzniká z něj humus a následná vrstva zeminy se jmenuje hrabanka. Buková, dubová ..... je to velmi lehká zemina která se přidává do různých směsí zemin nebo na zlehčení těžších, většinou jílovitých neúrodných půd.To samé ti vznikne i doma, když budeš kompostovat jen samé listí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....