16 října 2016

Cesty ....



Za mlhy mají své osobité kouzlo nejen pavučinky
na travách a uschlých rostlinách, ale i cesty. Sice přímo okolo
nás je všechno tak je to známe, v dálce se ale najednou cesta
ztrácí do neznáma. Víme co tam je, ale malá část našeho já
si říká: " Je to tam ale? Nezmizím když tam vejdu někam
úplně jinam? " To je to proč mám ráda mlhu, tu určitou tajemnost
míst doposud velmi dobře známých, která se ale mění v okamžiku
když vidíme před sebou jen kousek té notorické známosti .....








22 komentářů:

  1. Některé fotogrrafie jsou naprosto úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V mlze to jsou cesty do neznámá Mám ráda takové fotky a Tobě se povedly

    OdpovědětVymazat
  3. Krása. Ta druhá a třetí jsou úplně snové :)

    OdpovědětVymazat
  4. cesty jhsou vděčné, a když je mlha, pak jsou kouzelné

    OdpovědětVymazat
  5. Pohádkové, Vendy! Lesní cesty s mlhou jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: O to víc ti děkuju . Já fotím za mlhy hodně ráda, jen mi dá vždycky strašnou práci se přemluvit a z vyhřátýho pelíšku se vnořit do toho studena....

    OdpovědětVymazat
  7. Zase jsem odmítla jet na zahradu, ale tyhle fotky mne lákají ven. Alespoň na kousek. ale mám strach o foťák, aby mi nenavlhnul. mlha je pořádná a mží do vlasů.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Nějak jsem si s tím hlavu nedělala, ataky mám otočný člen který se do foťáku částečně zasouvá, Po tom co jsem četla co všechno s objektivama dělají, kde všude fotí a u Martina viděla na blogu jak ty zkušební co na ně píše recenze válí ve sněhu, tak už si nedělám nějak moc obavy. Jen to chce když pak přijde do tepla ho nechat tak hodinu dvě vypnutý aby se srovnaly teploty. Až teprve pak ho zapnout a stahovat fotky. I když já kolikrát přišla z mrazu a rovnou začala fotky stahovat a taky se nic nestalo. Ani ultrazoomu ani zrcadlovce.... ale dělat už to nebudu, zkusím vždycky tu hodinu vydržet

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ony jsou ty foťáky konstruované tak, aby se s nima dalo fotit i v nepříznivých podmínkách. Tedy ne v extrémních, jako že třeba stojíš ve vodopádu nebo nepřehrabuješ tuny mouru. Ale v klasických podmínkách které u nás vládnou.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Díky, tak jsi mne zviklala. V zimě také čekám a také jsem netrpělivá.

    OdpovědětVymazat
  11. Cesty znám už dlouhý čas, jak zpíval Karel Zich - zdravím do pěveckého nebe.Vy znáte ale krásný a hezky nafocený cestičky!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Karel Zich zpíval spolu s Lenkou Filipovou MOSTY znám, už dlouhý čas .... a za pochvalu děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný les..:). Možná zkusím taky něco nafotit, ale když mně se tak nechce ven do toho hnusopočasí :)).

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Však mě taky ne, tohle byl výjímečný záchvat   

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Já bych za sebe řekla, že to je ten ještě snesitelnej podzim. Ale to co už zase je tady pár posledních dní, tak to je hnus, a dneska obzvlášť

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné a jak to tak čtu, tak si říkám, že máme z mlhy úplně stejný pocit.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Tak má své kouzlo i tajemno. A to se mi na ní líbí.....

    OdpovědětVymazat
  18. Večer bych tam jít nechtěl, hned mě napadají Vraždy z Midsomeru.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Kdybys věděl kolik večerů jsme se tam nachodili! je to cesta od další místní restaurace

    OdpovědětVymazat
  20. Ty mlžné cesty v lese mají skvělou atmosféru

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Já mám mlhu ráda a ráda v ní fotím....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....